شناسهٔ خبر: 67390031 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جلسه هماهنگي برگزاري انتخابات رياست جمهوري در مخابرات منطقه لرستان

صاحب‌خبر -
جلسه هماهنگي برگزاري انتخابات رياست جمهوري در مخابرات منطقه لرستان
خبرگزاری آریا- با حضور مدیران مخابرات منطقه لرستان جلسه هماهنگی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در محل سالن جلسات مخابرات منطقه برگزار شد.

نبی اله شمسی فر مدیر مخابرات منطقه ، معاون  ، مدیران و روسای ادارات مخابرات منطقه لرستان ، ایجاد بستر ارتباطی پایدار برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  را مورد بررسی  قرار دادند.

مدیر مخابرات منطقه لرستان در این نشست با بررسی وضعیت شبکه‌های ارتباطی استان بر امادگی تمام پرسنل حوزه های فنی در روز انتخابات در راستای پایداری شبکه و جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال در شبکه مخابراتی تاکید کرد و افزودند :  باید با استفاده از توان فنی همکارن در روز انتخابات آمادگی لازم را برای برگزاری این رویداد مهم داشته باشیم .

وی افزود : پروژه اتصال استانداری، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به شبکه فیبرنوری توسط مخابرات به عنوان اپراتور اصلی کشور به صورت کامل در استان در حال  انجام است و  همچون انتخابات گذشته ارتباط پایداری در زیرساخت‌های ارتباطات مخابراتی خواهیم داشت.

در این جلسه مدیران و روسای ادارات ضمن گزارش فعالیت‌ها و عملکرد ارتباطی هر حوزه، برقراری ارتباط و زیرساخت‌های مخابراتی در نقاط تعریف شده از سوی ستاد انتخابات استان و مناطق تحت پوشش، لزوم پایداری شبکه برق و تامین پوشش مسیرهای ارتباطی توسط گشت فیبر نوری با نظارت اداره حراست مخابرات استان در ایام انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، را از جمله مواردی مورد بررسی قرار دادند.

شایان ذکر است به دلیل اهمیت و نقش اساسی تامین ارتباطات شعب اخذ رای استان،  نبی اله شمسی فر اقدام به  تشکیل کمیته انتخابات مخابرات منطقه لرستان ، و مشخص نمودن وظایف هر کدام از اعضاء نموده است.

نظر شما