شناسهٔ خبر: 67679619 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آب شرب ایلام پایدار می‌ماند/ لغو مرخصی نیروهای آبفا

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام ضمن تاکید بر ضرورت تامین آب شرب مورد نیاز مردم در ایام عاشورا و تاسوعا حسینی، از لغو تمام مرخصی‌ها و ماموریت‌های غیرضروری نیروهای این سازمان تا ۲۹ تیرماه خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی در گفت و گو با خبرگزاری تسنیم از ایلام، ضمن تسلیت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، گفت: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته مقرر شد تا در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین، انتقال و توزیع آب، اکیپ حوادث و اتفاقات شرکت در کوتاهترین زمان ممکن این مشکلات را مرتفع کند.

وی افزود: با توجه افزایش دمای هوا و احتمال قطع برق و به تبع آن ایجاد مشکل در تامین آب بهداشتی به‌صورت پایدار، از تاریخ شنبه 23  لغایت پنجشنبه  29 تیرماه تمام مرخصی‌ها و ماموریتهای غیرضروری لغو و حالت آماده باش اعلام شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام تاکید کرد: معاونان، مدیران ستادی و امورات تابعه در این بازه زمانی با پایش و کنترل مستمر تاسیسات آب از برقراری آب آشامیدنی بهداشتی و سالم در شبکه های توزیع، اطمینان حاصل کرده و اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار خود قرار دهند. 

محمدی ادامه داد: آب و فاضلاب استان ایلام هیچگونه محدودیتی در تامین آب پایدار در سطح استان ندارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته و استقرار اکیپ های سازماندهی شده، آماده ارائه خدمات در حوزه آبفا به زائران اربعین حسینی (ع) است.

مدیرعامل آبفای استان با بیان اینکه خدمت به زوار امام حسین(ع) برگ زرین و نشان افتخار آبفای استان است، خاطرنشان ساخت: طبق برنامه های پیش بینی شده تا اربعین حسینی، مجموعه آبفای استان از ورودی‌های استان تا نقطه صفر مرزی آماده ارائه خدمات در تامین آب پایدار برای زائرین اباعبدالله الحسین(ع) است.

انتهای پیام/180/

نظر شما