شناسهٔ خبر: 67389434 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سد بالاخانلو به نام شهید آیت الله رئیسی مزین شد

استاندار قزوین گفت: سیاست های دولت سیزدهم بدون هیچ گونه کم و کاست در قزوین اجرایی شد و سد بالاخانلو به نام شهید آیت الله دکتر رئیسی نامگذاری می شود.

صاحب‌خبر -

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین گفت: خدمتگذاری در دولت سیزدهم که دولت تراز و دولتی که از این پس سنجه‌ای در حوزه‌های اجرایی خواهد بود افتخار بزرگی برای مدیران اجرایی است و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درخصوص امیدواری به حل مسائل اقتصادی در صورت تداوم دولت سیزدهم در کنار تمامی تعاریف و تمجید‌های ایشان قوت قلبی برای مدیران این دوره می‌باشد.

وی افزود: وفاداری به مردم و منافع کشور و تلاش برای تعالی کشور از مهم‌ترین اصول مدیریتی دولت سیزدهم بود که در همین راستا هم توفیقات زیادی به دست آمد، توفیقاتی که در بسیاری از حوزه‌ها بی نظیر و یا کم نظیر بود.

اعلایی گفت: آیت الله رئیسی با طهارت بخشیدن به جایگاه قدرت، به کنار راندن نگاه‌های شخصی، ایجاد یک ظرفیت توام با اخلاق و تعامل و توجه به منافع کشور، دولت را اداره می‌کرد و با شهادت خود این دوره را در تاریخ ماندگار کرد، سیاستی که امیدواریم دنباله دار باشد.

استاندار قزوین اضافه کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران، خواست و اراده ملت در انتخابات‌های مختلف محقق شده است در روز‌های پیش رو هم همین اتفاق خواهد افتاد و تصمیم مردم عملیاتی خواهد شد.

استاندار قزوین با اشاره به برخی از اقدامات مجموعه مدیریتی استان در دولت سیزدهم اضافه کرد: تلاش بر این بود که نگاه رئیس جمهور به بهترین شکل ممکن در استان اجرایی شود و در همین راستا تقابل با فساد، تعهد به اخلاق، گذشت از بی اخلاقی، بی توجهی به حاشیه سازی و بکارگیری افراد متخصص و متعهد و بسیاری از موارد در استان ساری و جاری شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: همین سیاست‌ها باعث موفقیت‌های متعددی در استان شد و به طور مثال تنها در حوزه ورزش استان قزوین تا به امروز ۱۰ درصد ظرفیت سهمیه المپیک کشور را کسب کرده و در المپیک سه نماینده دارد که در طول تاریخ استان بسیار قابل توجه است.

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان با تمام توان و تلاش خدمت گذاری را به مردم انجام داد و در ادامه هم به بهترین شکل ممکن انتخابات را برگزار خواهیم کرد و امیدواریم مردم با حضورشان بهترین تصمیم را بگیرند.

در این جلسه مصوب شد سد بالاخانلو به نام شهید آیت الله دکتر رئیسی نامگذاری شود.

نظر شما