شناسهٔ خبر: 67388929 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

قتل زن مطلقه با ۷ ضربه چاقو 

روزنامه جوان

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: زن جوانی که یک سال قبل از شوهرش جدا شده بود در خانه‌اش با هفت ضربه چاقو به قتل رسید. تحقیقات برای شناسایی قاتل زن تنها ادامه دارد. 
ساعت ۲ بامداد سه‌شنبه پنجم تیرماه، قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران با تماس تلفنی مأموران کلانتری ۱۱۴ غیاثی از قتل زن جوانی در خانه‌اش باخبر و همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل شد. 
تیم جنایی وقتی پای در قتلگاه گذاشت با جسد زن ۳۷ ساله‌ای به نام صفورا روبه‌رو شد که با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده بود. زن جوان روی تختخوابش به قتل رسیده بود و به نظر می‌رسید عامل یا عاملان قتل افراد آشنایی هستند که بدون تخریب قفل در وارد خانه شده و در فرصتی مناسب زن جوان را به قتل رسانده‌اند. همچنین در بررسی‌های محل حادثه، قتل با انگیزه سرقت برای مأموران رنگ باخت، چون لوازم گرانقیمت و اموال مقتول به سرقت نرفته بود. 

 اظهارات دوست مقتول 
یکی از دوستان مقتول که حادثه را به پلیس خبر داده بود، گفت: «من و صفورا دوست صمیمی بودیم. معمولاً هرچند روز یک‌بار به خانه هم رفت و آمد داشتیم. یکی، دو روز بود از صفورا بی‌خبر بودم، به همین خاطر تصمیم گرفتم تلفنی حال او را جویا شوم. چند باری با تلفن همراهش تماس گرفتم، اما وقتی جواب نداد نگرانش شدم و به خانه‌اش آمدم. هر چقدر زنگ خانه را زدم، کسی در را باز نکرد و این نگرانی‌ام را بیشتر کرد، به همین دلیل به خانواده‌اش خبر دادم. وقتی خانواده‌اش آمدند از پلیس درخواست کمک کردند و پلیس هم به دستور قاضی در خانه صفورا را تخریب کرد و وقتی وارد خانه شدیم با جسد خونین او مواجه شدیم.»


 طلاق 
مأموران پلیس در تحقیقات میدانی دریافتند مقتول یک سال قبل از شوهرش طلاق گرفته و در این خانه تنها زندگی می‌کرده است. همچنین مشخص شد او با دوستانش رفت و آمد داشته تا اینکه به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد. تیم پزشکی قانونی هم پس از معاینات اولیه اعلام کردند حدود دو روز قبل زن جوان به قتل رسیده است. 
 ۱۲ سال زندگی مشترک 
یکی از اعضای خانواده مقتول هم گفت: «دخترم ۱۲ سال قبل با یکی از بستگانمان ازدواج کرد. زندگی آن‌ها خوب بود و با هم هیچ مشکلی نداشتند. چند سالی گذشت تا اینکه فهمیدم آن‌ها بچه‌دار نمی‌شوند و همین موضوع باعث اختلافاتی بین آن‌ها شد. اختلافات آن‌ها روز به روز بیشتر می‌شد تا اینکه یک سال قبل از هم جدا شدند. پس از این دخترم این خانه را اجاره کرد و در آن تنها زندگی می‌کرد. ساعتی قبل دوستش به ما خبر داد که صفورا در را باز نمی‌کند و نگران اوست. وقتی با پلیس در را باز کردیم با صحنه هولناکی روبه‌رو شدیم.»
همزمان با ادامه تحقیقات درباره این حادثه، جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل شد. همچنین قاضی محمدجواد شفیعی به مأموران دستور داد برای شناسایی قاتل، دوربین‌های مداربسته محل حادثه را بازبینی کنند.

نظر شما