شناسهٔ خبر: 67388704 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده حماس در لبنان: مقاومت در وضعیت خوبی قرار دارد

تهران- ایرنا- نماینده جنبش حماس در لبنان روز چهارشنبه در اظهاراتی تاکید کرد که مقاومت فلسطین در وضعیت خوبی قرار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از المیادین، احمد عبدالهادی با بیان اینکه مقاومت همانند روز نخست در وضعیتی خوب و استوار قرار دارد و توانایی ایستادگی در برابر اشغالگران را دارد، گفت: آنچه در عملکرد مقاومت برجسته و بارز است، سازگاری آن با شرایط و عمل کردن طبق موقعیت است.

نماینده حماس در لبنان اضافه کرد: ارتباط و تماس میان نیروهای مقاومت در غزه نه از لحاظ جغرافیایی و نه از طریق بی‌سیمی‌ قطع نشده است.

عبدالهادی تاکید کرد: مقاومت به طور مرتب در حال تجدید قوا و تطبیق خود با شرایط است و به پایداری خود در کنار مردم در مرحله آتی ادامه خواهد داد.

وی گفت: ارتش رژیم اشغالگر با تنگنای بزرگ راهبردی رو به رو است و تلاش دارد تا با صحبت کردن از مراحل و طرح‌های جنگ بر آن سرپوش بگذارد.

نماینده حماس تاکید کرد که مردم در نوار غزه علیرغم جنایات، نسل ‌کشی، سیاست گرسنگی دادن و محاصره، پایداری اسطوره‌ای از خود نشان می‌دهند.

عبدالهادی همچنین گفت که همه مذاکرات آتش بس تاکنون شکست خورده و علت آن نیز بنیامین نتانیاهو است که مذاکرات را از درون تهی کرده است.

پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

برچسب‌ها:

نظر شما