شناسهٔ خبر: 67387982 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

سردار فدوی: با مشارکت حداکثری در انتخابات، به دشمن اجازه خطای محاسباتی ندهیم

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مشارکت حداکثری در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مانع محاسبات غلط دشمن علیه کشورمان می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مشرق، سردار علی فدوی روز چهارشنبه در حاشیه آیین افتتاح چند پروژه عمرانی، ورزشی و فرهنگی سپاه در شهرستان پردیس در جمع خبرنگاران افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات که مقام رهبری به آن تاکید دارند، برای مردم خیرات زیادی به همراه دارد.

وی ادامه داد: در ۴۵ سال گذشته، دشمنی آمریکا با ما تمام نشده است و سرمنشا همه این دشمنی‌ها هم آمریکایی‌ها بودند و همه این اتفاقات در اثر شکست محاسباتی ایالات متحده اتفاق افتاده است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: در هشت سال دوران دفاع مقدس ۲۰۰ هزار شهید از بهترین گل‌های کشور را از دست دادیم و در اثر شکست محاسباتی آمریکا هشت سال، کشور ما درگیر جنگ شد که برای آن هزینه زیادی دادیم و دیگر نباید به دشمن اجازه بدهیم که مرتکب خطای محاسباتی در قبال کشورمان شود.
سردار فدوی ادامه داد: مشارکت حداکثری مانع خباثت دشمنان می‌شود، اشتباه محاسباتی دشمنان به ضرر و زیان و هزینه دادن ما در بخش‌های فرهنگی، اقتصادی و رسانه ای منجر خواهد شد و ما نباید این اجازه را به دشمنان بدهیم.

وی افزود: فرایند رای دادن زمان زیادی نمی‌برد اما خیرات زیادی دارد اما اگر مشارکت کم باشد ضرر آن هم فراوان خواهد بود

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن دیگر جرات ندارد دست به اقدام نظامی علیه ما بزند اما از راه‌های اقتصادی اقداماتی انجام می دهد که به ضرر و زیان اقتصادی مردم منجر می شود.

سردارفدوی ادامه داد: مشارکت و رای بالا در اولویت نخست و انتخاب شخص در مرحله دوم قرار دارد که مردم با نظر خود به فرد اصلح رای می دهند.

وی ادامه داد: در انتخابات پیش رو تمام طیف‌های چپ، راست، اصول‌گرا و اصلاح طلب پای کار هستند که بسیار مهم و قابل توجه است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران توضیح داد: جشن عید غدیر در سراسر کشور غوغایی برپا کرد و و همه از این حضور پرشور متعجب شدند و روز هشتم تیر هم با حضوری پرشور پای صندق‌های رای برویم تا بار دیگر ثابت کنیم که مردم ما پای نظام خود هستند.

سردار فدوی گفت: بدلیل شهادت شهید جمهور، انتخابات پیش از موعد برگزار می شود و می بینم که در ظرف کمتر از ۵۰ روز، مجموعه‌های دولتی ، وزارت کشور و مردم برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با بصیرت در صحنه حاضر شده اند.

وی با تقدیر از افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی در فازهای هشت و ۱۱ پردیس بیان کرد: هر کاری برای مردم انجام شود سبب نشاط اجتماعی خواهد شد و مردم می‌دانند که خدمتگزاران برای رفاه حال آنها کوشش می‌کنند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: پیش از ساخت شهرها باید زیر ساخت‌ها را آماده کنیم تا مردم در حین سکونت به زحمت نیفتند.

سردار فدوی اظهار داشت: عبادت ۱۰ بخش دارد و ۹ بخش آن خدمت به مردم است و هر قدر بیشتر به مردم خدمت رسانی شود، خیر بیشتری به خدمتگزاران می رسد.
سردار فدوی در سفر یک روزه خود به پردیس به همراه مسوولان محلی در آیین افتتاح پروژه‌های فرهنگی، ورزشی و اداری این شهرستان حضور داشت.

سه کانون فرهنگی، هنری، آموزشی در شهر بومهن و پردیس به بهره‌برداری رسید و در کنار آنها هم ۲ مجموعه ورزشی «شهدای غواص» و «شهید علی وردی» و ۲ مجموعه حوزه مقاومت برادر و خواهر در گام(فاز)های هشت و ۱۱ مسکن مهر پردیس به بهره برداری رسید.

شهرستان پردیس با جمعیت بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما