شناسهٔ خبر: 67387621 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

هشدار وضعیت قرمز در فیروزکوه صادر شد

فیروزکوه- ایرنا- مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت بحران فیروزکوه گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی و افزایش شدت باران در این شهرستان هشدار وضعیت قرمز اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سید مهرداد حسینی شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی و افزایش شدت بارش‌ها برای امشب تا جمعه صبح با تصمیم ستاد مدیریت بحران، هشدار وضعیت قرمز در شهرستان فیروزکوه صادر شد.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی از شهروندان درخواست می‌شود در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل ها اقامت نداشته باشند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت بحران شهرستان فیروزکوه گفت: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی، شدت بارش ها به مراتب بیشتر از روز گذشته اعلام شده که امشب تا جمعه صبح بارش رگباری، تندباد شدید و احتمال تگرگ، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل‌ها و خسارت وجود دارد.

حسینی گفت: با توجه به جاری شدن سیل روزهای گذشته در نقاطی از این شهرستان، لازم است مردم هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و با توجه به تعطیلی مجموعه های گردشگری از حضور و توقف در این مناطق خودداری کنند.

وی تاکید کرد: شهروندانی که در حریم و بستر رودخانه و مسیل سکونت دارند امشب و فردا شب محل سکونت خود را ترک کنند و به محل دیگری بروند.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در شرق تهران است.

نظر شما