شناسهٔ خبر: 67387015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

در حمایت از پزشکیان؛

نباید در انتخابات هشتم تیر منفعلانه عمل کرد

در حمایت از پزشکیان؛ دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین گفت: جریان اصلاح طلبی در عین ناامیدی از روند پرقدرت یک‌دست‌سازی، معتقد است که نباید در انتخابات هشتم تیر، منفعلانه عمل کرد و بر همین اساس حمایت از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

مصطفی جولاده نیکو در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین با اشاره به انتخابات زود هنگام و آرایش نگرفتن احزاب سیاسی گفت: مناظره‌های اتو کشیده  و بی‌برنامگی کاندیداها هنوز نتوانسته اقشار مختلف مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای در هشتم تیر ماه  مصمم کند.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: این موضوع برای جریان اصلاح طلبی به شدت یک آسیب به شمار می‌رود؛ چرا که رای این جریان به حضور حداکثری و نقش پررنگ زنان و جوانان وابسته است.

وی عنوان کرد: در هفته دوم خردادماه براساس سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات اعلام شد که راهبرد اصلاح طلبان مشارکت مشروط است.

لازم است تمام شاخه‌های سیاسی اصلاح طلبی پای کار بیایند

جولاده نیکو ادامه داد: جریان اصلاح طلبی در عین ناامیدی از روند پرقدرت یک‌دست‌سازی، معتقد است که نباید در انتخابات هشتم تیر، منفعلانه عمل کرد؛ چرا که خطر تیرماه سال ۱۳۸۴ بشدت احساس می‌شود و بر همین اساس حمایت از مسعود پزشکیان را اعلام کرد.

وی اظهار کرد: در مقابل نرمش سیستم برای قرار دادن یک نفر از میان چهره‌های سرشناس این جریان در بین لیست، لازم است همه گروه‌ها و شاخه‌های سیاسی این جریان و افراد سرشناس پای کار بیایند و نگرانی‌ها از صداهای مخالف و تحریم کننده در ساعات پایانی بر موج نگرانی‌ها نیفزاید.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین ادامه داد: هر چند حضور چهره‌‌هایی مثل ظریف که همه آبروی سیاسی خود را به میدان آورده است دلگرمی است، ولی اظهار نظر کردن دو پهلوی برخی از چهره‌ها و بیان احتمالاتی چون بازی سیستم می‌تواند از حضور اجتماعی مردم بکاهد و در این بین جریان قدرت اقلیت را  برای چهار سال تثبیت کند.

امروز زمان مشاجره‌های سیاسی نیست

وی بیان کرد: این مشکل دیرینه در پایگاه اصلاح طلبان به علت نداشتن یک راهبرد کارآمد و مبتنی بر تحلیل پایدار و مستدل از وضعیت کنونی است.

جولاده نیکو تاکید کرد: اکنون زمانی برای مشاجره‌های سیاسی نیست و نباید همچون جریان انتخابات ۱۴۰۰ هم چوب و هم پیاز را بخوریم.

وی بیان کرد: حالا که شرط اصلاح طلبان برای حضور شنیده شده و ایجاد فضای دو قطبی به کمک جریان اصلاح طلبی آمده؛ برای استفاده از ظرفیت حداکثری مردم که عامل تعیین کننده پیروزی این جریان است؛ نباید حاشیه‌ها بر بطن غلبه کنند و می‌توان از پزشکیان حمایت کرد.

دبیر حزب اسلامی کار استان قزوین خاطرنشان کرد: رخدادهای سیاسی دوره‌های قبل  شکاف‌های زیادی را در جامعه ایجاد و صندوق رای را از مرکز توجهات مردم دور کرده، در این شرایط ایجاد این دو قطبی می‌تواند زمینه ساز اتفاقات تاریخی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما