شناسهٔ خبر: 67386915 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

استاندار همدان:

کلام و رفتار اصناف در مشارکت‌افزایی در انتخابات اثرگذار است

«قاسمی‌فرزاد» با بیان اینکه کلام و رفتار معتمدین، بازاریان و اصناف در مشارکت‌افزایی در انتخابات اثرگذار است، گفت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری، دشمن شکن است و دست دشمنان را از این سرزمین کوتاه خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (چهارشنبه) در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و نشست با اصناف، بازاریان و معتمدین استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و دهه صنعت و تجارت که با روز ملی اصناف آغاز و به روز صنعت، معدن و تجارت ختم می‌شود، اظهار داشت: شهید رئیسی در طول ۳۳ ماه ریاست‌جمهوری فقط برای رضای خداوند متعال و در جهت خدمت به مردم شریف ایران اسلامی فعالیت کرد.

وی افزود: در دولت مردمی در استان همدان بیش از ۲۷۵ واحد در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری احیاء و به چرخه‌ی تولید بازگشتند.

استاندار همدان با بیان اینکه در دولت مردمی تلاش شد در تمام عرصه‌ها پیشرفت متوازن ایجاد شود، گفت: در سفر رئیس‌جمهور شهید به همدان بیش‌از ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای پیشرفت استان مصوب شد که در زمان حیات ایشان ۵۵ درصد آن محقق شد.

وی تصریح کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام استان با اعتبارات سفر رئیس‌جمهور شهید به استان، تکمیل و در مسیر خدمت‌رسانی به مردم دارالمؤمنین و دارالمجاهدین قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه کلام و رفتار معتمدین، بازاریان و اصناف در مشارکت‌افزایی در انتخابات اثرگذار است، متذکر شد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب مشارکت حداکثری، دشمن شکن است و دست دشمنان را از این سرزمین کوتاه خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما