شناسهٔ خبر: 67386884 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

پورمحمدی: نیاز امروز کشور صداقت، صراحت و جسارت است

نامزد انتخابات ریاست جمهوری صداقت، صراحت و جسارت را نیاز امروز کشور دانست و گفت: دیپلماسی نیازمند دیپلمات مقتدر و جنگجو است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر امروز ۵ تیرماه ۱۴۰۳  همایشی انتخاباتی در تهران با اشاره به کلام حضرت امیر (ع) گفت: اگر جامعه‌ای به دنبال سعادت است باید کارگزاران و رهبران آن خوب باشند.

وی افزود: اگر رهبران بخواهند مسیر درست را طی کرده و راه خوب و تصمیم درست را اتخاذ کنند، استقامت مردم را می‌طلبد. 

پورمحمدی تاکید کرد: سختی‌ها می‌گذرد، اما چیزی که باقی می‌ماند این شما مردم هستید. 

وی افزود:  تاریخ گزارش مقاومت‌های ملت ایران را می‌دهد. این درست است که کشور ما مشکلات و مشقت‌های بسیاری دارد، اما در تاریخ جاودانه خواهید شد. 

این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خطاب به مردم گفت: صدای شما مردم امروز جهانی شده است. 

پورمحمدی در ادامه با بیان اینکه باید عارضه‌ها و مشکلات کشور را آسیب شناسی کنیم اظهار کرد: باید انقلاب را در جای اصلی خود قرار دهیم. 

پورمحمدی تاکید کرد: من خود را پیروز بزرگ انتخابات می‌دانم. این دستاورد را با هیچ چیز عوض نخواهم کرد. 

نامزد انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: نیاز امروز کشور صداقت، صراحت و جسارت است. 

وی افزود: نباید اجازه دهیم برخی از مسئولین کشور مشکلات را توجیه کنند. 

پورمحمدی رشد و خودآگاهی را نیاز اصلی کشور عنوان کرد و گفت: با اتکا بر دانش و علم نخبگان و کارشناسان کشورمان و با صداقت می‌توانیم کار را درست کنیم چرا که ما مرد میدان‌های سخت هستیم. 

وی با اشاره به رشادت‌های شهدای عرصه‌های مختلف کشور بیان کرد: این کشور افرادی، چون حاج قاسم‌ها می‌خواهد. 

پورمحمدی با انتقاد از شیوه و نگاه برخی از روسای جمهور گذشته افزود: نباید کسی که رئیس جمهور می‌شود از همان روز اول به فکر انتخابش در دوره چهارسال دوم باشد. 

وی دیپلماسی را نیازمند دیپلمات مقتدر و جنگجو و صادق دانست و گفت: طی سال‌های گذشته کاری کردیم که در شرایط تحریم سم است. ما بیش از ۳ برابر انرژی اروپا انرژی هدر می‌دهیم.
 
وی با اشاره به مشکلاتی در حوزه آموزش و پرورش، حمل و نقل، اقتصاد، معیشت، سلامت و... گفت: سالیانه بیش از ۱۲۵ میلیارد دلار یارانه انرژی پرداخت می‌کنیم، این هزینه می‌تواند به سفره مردم سرازیر شود. 

پورمحمدی افزود: می‌گویند سالی میلیون‌ها مسکن می‌سازیم و میلیون‌ها شغل ایجاد می‌کنیم، من به ایشان می‌گویم ابتدا جلوی افزایش افسارگسیخته اجاره بها مسکن را بگیرید. 

این نامزد انتخابات اضافه کرد: پیروزی ملت در مشارکت است. از آن‌ها که نمیخواهند رای بدهند بپرسید؛ دستاورد شما برای رای ندادن چیست؟ 

مصطفی پور محمدی همچنین در خاتمه اظهارات خود ابراز امیدواری کرد که خداوند به ملت قدرت تشخیص و انتخاب اصلح را عطا کند.  

انتهای پیام/

نظر شما