شناسهٔ خبر: 67386779 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۱ شعبه اخذ رای برای انتخابات ریاست جمهوری در میاندورود پیش بینی شده است

ساری- ایرنا- فرماندار میاندورود گفت: ۷۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علی طالبی روز چهارشنبه در نشست با عوامل اجرایی انتخابات شهرستان میاندورود اضافه کرد: از مجموع شعبه‌های اخذ رای در این شهرستان ۴۵ شعبه در بخش مرکزی و ۲۶ شعبه در بخش گهرباران فعال می‌شود.

وی اظهار داشت: تعامل خوب و سازنده ای بین هیات‌های نظارت، بازرسی و اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان میاندورود وجود دارد و مردم این خطه آماده برگزاری انتخابات با شکوهی هستند.

فرماندار میاندورود بیان کرد: این شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ مشارکت ۶۴ درصدی را در کارنامه خود ثبت کرد و مردم آماده خلق حماسه دیگر هستند.

طالبی با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات اولویت اول است، تصریح کرد: تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بر مشارکت مردم در پای صندوق های رای است.

وی اظهار کرد: خواسته ما از همه مردم و گروه های اثرگذار و حلقه های میانی این است که حضور گسترده در پای صندوق های رای داشته باشند.

شهرستان میاندورود به مرکزیت شهر سورک حدود ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، ۲ میلیون و ۴۸۷هزار و ۲۴۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن و شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری جمعه هشتم تیر برگزار می شود.

نظر شما