شناسهٔ خبر: 67386775 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان

صدور حواله الکترونیکی توزیع کود یارانه ای در گلستان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان از بهره‌برداری وب‌سرویس شاهکار از ۱۶ خردادماه سال جاری در وزارت جهاد کشاورزی خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین به نقل از فارس سید صمد ضیایی اظهار کرد: حواله الکترونیک برای توزیع کود یارانه‌ای در وب‌سرویس شاهکار وزارت جهاد کشاورزی با به‌روز رسانی اطلاعات رمز ملی و شماره همراه کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی صادر می‌شود.

مدیر شرکت خدمات حمایتی افزود: این سرویس در راستای اجرای قوانین پول‌شویی، بررسی آنلاین عملکرد کارگزاران، پیشگیری از وقفه در خدمت‌رسانی به کشاورزان، پایش و واپایش صحت توزیع کارگزاران در ۱۶ خردادماه راه‌اندازی شد.

وی تصریح کرد: مجوز صدور حواله الکترونیک سهمیه کودی کشاورزان صرفاً پس از صحت سنجی و شناسائی مالکیت شماره همراه کشاورز بر اساس کدملی انجام خواهد شد.

ضیایی با بیان اینکه دستگاه نظارت و پایش مواد کودی بر توزیع کود یارانه‌ای وجود دارد، عنوان کرد: نظارت دقیق بر روی تمامی محموله‌ها از درب کارخانه یا کشتی تا زمان تحویل به کشاورزان به‌صورت دقیق انجام می‌شود که پس از ثبت این اطلاعات در سامانه حمل‌ونقل و پایش مواد کودی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی و پنجره واحد سامانه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل‌مشاهده است.

این مقام مسئول از صدور۱۲هزار و ۹۳ تن حواله الکترونیک در سه‌ماهه سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۱۱ هزار و۳۶۶ حواله تحویل کشاورز شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی خاطرنشان کرد: کشاورزان دراسرع‌وقت باید نسبت به‌روز رسانی اطلاعات خود در سامانه پهنه‌بندی شامل تطبیق شماره همراه و رمز ملی اقدام کنند.

46

نظر شما