شناسهٔ خبر: 67386515 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان: باید به شهرستان‌های دور استان نیز ویژه نگاه کنیم

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: رشته تنیس روی میز در سطح شهرستانهای استان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و اگر بحث استعدادیابی را جدی بگیریم و از پتانسیل ها در راستای رسیدن به اهداف بهره ببریم بدون شک دستاوردهای مطلوبی را برای توسعه تنیس روی میز خواهد داشت. سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، گفت: رشته تنیس روی میز در سطح شهرستانهای استان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و اگر بحث استعدادیابی را جدی بگیریم و از پتانسیل ها در راستای رسیدن به اهداف بهره ببریم بدون شک دستاوردهای مطلوبی را برای توسعه تنیس روی میز خواهد داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، سیدمهدی صدری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در مجمع عمومی سالیانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان، اظهارکرد: جا دارد کسب رتبه نخست هیئت تنیس روی میز استان را در بین دیگر هیئت‌های تنیس روی میز کشور به مهدی تکابی رئیس هیئت و دیگر جامعه این رشته تبریک بگوییم.

وی ادامه داد: خوشبختانه هیئت تنیس روی میز استان اصفهان در همه شهرستانهای استان ،هیئت فعال دارد که در این بین باید نگاه ویژه‌ای به شهرستانها و نقاط دور دست استان اصفهان داشته باشیم.

صدری ادامه داد: رشته تنیس روی میز در سطح شهرستانهای استان از پتانسیل و ظرفیت بالایی برخوردار است و اگر بحث استعدادیابی را جدی بگیریم و از پتانسیل ها در راستای رسیدن به اهداف بهره ببریم بدون شک دستاوردهای مطلوبی را برای توسعه تنیس روی میز خواهد داشت.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان بیان داشت: امیدوارم موفقیت های تنیس روی میز استان اصفهان همچنان ادامه دار باشد و شاهد افتخارآفرینی ورزشکاران این رشته در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.

انتهای پیام 

نظر شما