شناسهٔ خبر: 67386208 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مظلومی: کاش بازی پرسپولیس VAR داشت!/ ماندن نکونام بهترین اتفاق بود

تهران- ایرنا- سرمربی اسبق استقلال گفت: ای کاش در هفته آخر لیگ برتر کمک‌داور ویدئویی(VAR) وجود داشت؛ اگر این اتفاق رخ می‌داد خیلی چیزها مشخص می‌شود!

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، پرویز مظلومی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال امروز در حاشیه دیدار پیشکسوتان اظهار داشت: اینکه جواد نکونام در استقلال ماند اتفاق خوبی بود. باشگاه استقلال بهترین کار را انجام داد که با این مربی برای ادامه همکاری به توافق رسید.

وی افزود: تغییر سرمربی با مشکلات و چالش‌های خاصی همراه است و سرمربی جدید نیاز به زمان دارد تا بتواند خود را با شرایط جدید وفق بدهد. انتخاب سرمربی جدید باعث می‌شود که زمان طلایی از دست رود.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال اضافه کرد: نکونام از استقلال شناخت کافی و کامل دارد. او تجربیات خوبی از فصل گذشته به دست آورده است و می‌داند چطور نقاط ضعف و قوت تیمش را برطرف سازد. نکونام می‌داند چه نفراتی را به خدمت بگیرد و با چه بازیکنانی تمدید قرارداد کند.

مظلومی ادامه داد: نکونام با توجه به شرایطی که فصل گذشته در استقلال داشت نتایج خوبی گرفت. استقلال اگر تقویت شود و بتواند چند بازیکن جدید به خدمت بگیرد به طور حتم می‌تواند نتایج قابل توجهی کسب کند. استقلال در این فصل باید در لیگ نخبگان آسیا به میدان برود و باید تیمی داشته باشد که بتواند از نام و اعتبار ایران دفاع کند. نباید در مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی باشگاهی قاره آسیا زنگ تفریح باشیم.

سرمربی اسبق استقلال افزود: رقیبان استقلال در لیگ نخبگان تا بن دندان مسلح هستند و با صرف هزینه‌های هنگفت به دنبال این هستند که بهترین نتایج را جذب کنند. استقلال برای رویارویی با این تیم‌ها کار سختی دارد.

مظلومی به مساله فناوری کمک‌داور ویدئویی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: من برنامه جوکر را تماشا می‌کنم و از قول احسان علیخانی حرف می‌زنم؛ او گفت در این برنامه ما ۷۰ دوربین داریم اما چرا در لیگ فوتبال ایران VAR وجود ندارد. البته گفته می‌شود قرار است لیگ آینده با کمک داور ویدئویی برگزار خواهد شد. ای کاش در هفته آخر لیگ برتر VAR وجود داشت و بازی استقلال برابر پیکان و پرسپولیس مقابل مس رفسنجان با این فناوری برگزار می‌شد. اگر این اتفاق رخ می‌داد خیلی چیزها مشخص می‌شد!

نظر شما