شناسهٔ خبر: 67385997 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

طلبه فعال فرهنگی شهر سندرک:

حضور حداکثری مردم در انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان خدمت خواهد بود

حوزه/ طلبه فعال فرهنگی گفت: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مقوم سرمایه اجتماعی نظام و تبیین کننده مکتب شهید رئیسی در حوزه حکمرانی انقلابی و جهادی است.

صاحب‌خبر -

طلبه فعال فرهنگی شهر سندرک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در هرمزگان گفت: راه و منش رئیس جمهور شهید رئیسی باید ادامه یابد و عملکرد کاری وی برای خدمت به مردم باید برای همیشه تاریخ زنده بماند و ثبت شود.

وی اضافه کرد: عملکرد جهادی و نگاه انقلابی شهید رئیسی به مقوله خدمت و اداره کشور سطح انتظارات را از رئیس جمهور منتخب افزایش داده است.

محسن زارعی، شهید رئیسی را نمونه بارز و الگوی تراز مدیر انقلابی دانست و تصریح کرد: مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری مقوم سرمایه اجتماعی نظام و تبیین کننده مکتب شهید رئیسی در حوزه حکمرانی انقلابی و جهادی است.

طلبه فعال فرهنگی در مورد مشارکت مردم در انتخابات، گفت: حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان بوده و قطعاً حضور حداکثری مردم در پای صندوق رأی بسیاری از مسائل کشور را حل خواهد کرد و این مشارکت با تبیین دستاوردهای دولت شهید رئیسی و جلوگیری از تحریف حقایق، محقق می‌شود.

نظر شما