شناسهٔ خبر: 67385553 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: الف | لینک خبر

پزشکیان: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کنم

مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه تلاش می‌کنم در خدمت شما باشم و مشکلات را حل کنم، گفت: آمده‌ام در ایران وحدت و انسجام ایجاد کرده و اجازه ندهم تنها یک صدا بلند باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در جمع حامیان خود در ورزشگاه چاغروند خرم‌آباد اظهار داشت: برادران و خواهران عزیز، از این همه شور و شوق شرمنده‌ام و خودم را برتر از شما نمی بینم.

وی با بیان اینکه آمدنم بیشتر برای این بوده که قدرت و اختیاری که در یکسری استان ها است و حق مناطق محروم را نادیده گرفته اند، پس بگیرم، افزود: به دنبال این هستم که حق هیچ معلمی، کارمندی و نیروی انتظامی را ضایع نکنند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: بازنشستگان، معلمان، نیروی انتظامی و سپاه مشکل دارند، سرزمین شما کشاورزی است اما از نظر آب مشکل دارید و ما موظفیم کمک کنیم.

پزشکیان در ادامه صعود تیم خیبر خرم آباد را تبریک گفت و افزود: من مبهوت حضور شما هستم و شور و شوق را در وجود شما می بینم.

وی یادآورشد: آمده ام تا در ایران وحدت و انسجام ایجاد و دعواها را حل کنیم و اجازه ندهیم تنها یک صدا بلند باشد، صدا مال همه است.

نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: در مناظره ها همه نامزدها یک طرف بودند من هم یک طرف، یکی می گفت نمی گذارم رئیس جمهور شوی و من گفتم این مردمند که تصمیم خواهند گرفت و این شمایید که روز جمعه پای صندوق ها تعیین می کنید که رای را به چه کسی خواهید داد.

حق استان‌های زاگرس‌نشین را خواهم گرفت 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات یاست جمهوری گفت: زاگرس نشینان انسان‌های قوی هستند که در صورت پیروزی در انتخابات تلاش خواهم کرد حق آنان را بگیرم. 

وی تصریح کرد: اجازه نخواهم داد حقوق خواهران، دختران و مادران  پایمال شود ، به شما قول می دهم که هیچ وقت به شما دروغ نخواهم گفت و صادقانه آنچه را در توان دارم در طبق اخلاص گذاشته و شبانه روز در خدمت شما باشم.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من واقعا شرمنده ام، اینقدر که شما من را بزرگ می کنید بزرگ نیستم و یکی مثل شما هستم، از من آدم بزرگی نسازید چون آدم ها وقتی بزرگ شوند متوهم می شوند.

پزشکیان گفت: با تمام توان در خدمت شما خواهم بود و تلاش خواهم کرد حق شما را بگیرم. 

وی عنوان کرد: استان های چهارمحال بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ایلام که فرصت حضور نشد از همین جا به مردم این استان ها سلام می رسانم و امیدارم کاری کنیم که جوانان ما زندگی آبرومندانه ای داشته و پیروز و سربلند باشند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد مشکلات شما را حل کنیم، ادامه داد: از این همه شور و شوق شرمنده ام و خودم را برتر از شما نمی بینم و آمدنم بیشتر برای این بوده که قدرت و اختیاری که در برخی استان ها است و حق مناطق محروم را نادیده گرفته اند پس بگیرم و لرستان آخرین استان از نظر فلاکت نباشد. 

پزشکیان تصریح کرد: بازنشستگان، معلمان و کارکنان نیروهای نظامی مشکل دارند و دنبال این هستیم که حق هیچ معلم، کارمند و پرسنل نظامی ضایع نشود.

وی ضمن بریک صعود قدرتمندانه تیم خیبر خرم آباد، گفت: سرزمین شما کشاورزی است اما از نظر آب مشکل دارید و ما موظفیم کمک کنیم.

به گزارش ایرنا، «سعید جلیلی»، «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی»، «محمد باقر قالیباف»، «علیرضا زاکانی»، «مصطفی پورمحمدی» و «مسعود پزشکیان» داوطلبان تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور و سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها برگزار می‌شود.

نظر شما