شناسهٔ خبر: 67385401 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

حسین یکتا، عضو قرارگاه عمار: هر کس منتظر آمدن امام زمان است، باید رای بدهد

عضو شورای مرکزی قرار فرهنگی عمار؛ حضور جوانان رای اولی در انتخابات هشتم تیرماه را بر هم زننده همه نقشه‌ها، ترفندها و معادله‌های شوم دشمن توصیف کرد و گفت: کشور توسط جوانان به اوج قله‌های پیشرفت خواهد رسید.

صاحب‌خبر -
به گزارش سایت دیده‌بان ایران؛ حسین یکتا، عضو شورای مرکزی قرار فرهنگی عمار، در اجتماع بانوان رای اولی در صحن جامع مسجد جمکران در قم طی سخنانی عید غدیر را روز بیعت با ولایت دانست و اظهار داشت: این روز فرخنده و مبارک، خواب‌ دشمن برای ایجاد جدایی دین از سیاست را بر هم زد.

وی همچنین حضور در انتخابات را نشانه «بیعت با ولایت» عنوان کرد و گفت: ما به ظاهر در پای صندوق رای، یک نفر را انتخاب می‌کنیم، ولی در باطن امتحان بزرگی را انجام می دهیم.

عضو قرارگاه عمار خاطرنشان کرد: روز انتخابات وقت امتحان ماست ولی بعد از آن، امتحان نامزد پیروز است و هر کس اهل ظهور و منتظر آمدن امام زمان‌ (عج) است، باید در پای صندوق‌های رای حاضر شود.

وی با ذکر این نکته «که اهل ظهور به کلام و سخن نیست»، تاکید کرد: امکان ندارد کسی که خود را اهل ظهور بداند، ولی هشتم تیرماه در انتخابات شرکت نکند.

وی با بیان اینکه «شهید رییسی خود را وقف مردم و انقلاب اسلامی کرد»، افزود: این شهید بزرگوار برای رای آوردن تلاش نکرد ولی وقتی هم که رای آورد، تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفت.

او خطاب به کسانی که برای حضور در انتخابات دچار شک و تردید هستند گفت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته نیز عده‌ای برای شرکت کردن، تردید داشتند، ولی آیت‌الله رئیسی، افرادی که به او رای دادند را روسفید کرد.

وی در ادامه گفت: اگر انتخاب ما بسیار دقیق و با معرفت و بصیرت باشد، نتیجه آن روی کارآمدن شخصی مانند شهید رئیسی خواهد شد.

او در ادامه افزود: شهید رئیسی چون با خدا بود، چهلمین روز شهادت‌ او نیز زمینه یک حماسه‌ دیگر را پدید آورده‌ است.

یکتا ضرورت تلاش همه جانبه برای ترغیب مردم به حضور در انتخابات را مورد توجه قرار داد و یادآور شد: ما در حال گذاشتن سنگ بنای یک تمدن عظیم اسلامی هستیم، کعبه آمال و آرزوهای شهیدان در حال تحقق است.

وی همچنین اضافه کرد: هر رای ما در انتخابات، یک خشت برای این کعبه است.

یکتا ادامه داد: حضور در انتخابات پاسداشت شهیدان و ادای دِین و تکلیف نسبت به همه خون‌های ریخته شده برای این انقلاب است.

او با بیان اینکه «حضور جوانان رای اولی در انتخابات معادلات دشمن را بر هم می‌زند»، تصریح کرد: کشور از سوی همین جوانان به اوج قله‌های پیشرفت خواهد رسید، باید به کسی رای دهیم که به توانایی‌های داخلی و راه شهید رئیسی باور دارد.

عضو قرارگاه عمار یادآور شد: هر زمان که مسیر انقلاب منحرف شده و اوضاع و احوال به هم ریخته، تفکر لیبرال حاکم بوده‌ است.

وی در ادامه اظهار کرد: دشمن بیدار است و رفتار ما را رصد می‌کند، اگر می‌خواهیم وضعیت کشور و ملت خوب شود، باید در انتخابات حضوری گسترده و پرشور داشته باشیم‌.

یکتا گفت: خون شهیدان خدمت برای ما فرش قرمز پهن کرده‌ است.

وی در بخش دیگری سخنان با اشاره به اینکه «اکنون ندای جمهوری اسلامی به اقصی نقاط جهان رسیده است»، بیان داشت: جوانان در آن طرف دنیا شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند و نام و یاد شهیدان همچنین رهبر معظم انقلاب و حضرت امام‌(ره) فضای جهان را پُر کرده‌ است.

وی گفت: در عملیات صادق به فرمان رهبر معظم انقلاب موشک‌ها به سمت اسرائیل شلیک شد، هیچ اتفاقی هم نیفتاد حتی ترامپ نیز چند روز پیش به تمام شدن تاریخ مصرف اسرائیل اذعان کرد.

یکتا با اشاره به اینکه «خون‌های ریخته شده برای انقلاب اسلامی در حال ثمر دادن است»، بیان کرد: شهید سلیمانی ما را از پشت دیوارهای بصره به پشت دیوارهای بیت‌المقدس بُرد و تا نماز خواندن در قبله‌گاه نخست مسلمانان وقت زیادی نمانده است.

منبع: برنا

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما