شناسهٔ خبر: 67385338 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

شهردار منطقه ۱۲ تاکید کرد:

بهسازی معابر و انهار در اولویت پروژه‌های عمرانی منطقه است

وحید رضا انارکی محمدی شهردار منطقه ۱۲ به همراه معاون فنی وعمرانی منطقه و جمعی از مدیران منطقه از ۴ پروژه عمرانی جاری در منطقه ۱۲ بازدید و بهسازی معابر وانهار منطقه را در اولویت این پروژه ها دانست.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، شهردار منطقه ۱۲ با حضور در خیابان قادری ، پیاده رو سازی این خیابان به متراژ ۲۷۰۰ متر مربع با محوریت تسهیل در تردد توان خواهان را از نزدیک مورد ارزیابی قرارداد و گفت : ۱۲۰۰ متر مربع پیاده روسازی این محور اجرایی شده ومابقی تا پایان شهریور ماه به اتمام می رسد.

وی در ادامه روند ساخت سوله بحران در محله کوثر مانندخاکبرداری، حفر شمع‌های پی و شروع آرماتوربندی را مورد پایش قرار داد و افزود : بتن ریزی این پروژه طی دو روز آینده اجرایی و اسکلت بندی آن تا دو ماه دیگر به اتمام خواهد رسید.

وحیدرضا انارکی محمدی همچنین با تاکید بر توسعه آسفالت ریزی در معابر دارای اولویت از اجرای روکش آسفالت خیابان ۱۷ شهریور حدفاصل میدان شهدا تا گوته به متراژ ۱۲۰۰۰متر مربع و پخش ۲۱۰۰ تن آسفالت بازدید کرد.

وی همچنین با حضور در خیابان عمرانی فر تخریب و بازسازی نهر روباز این خیابان به طول ۲۵۰ متر طول را مورد پایش قرار داد.

شهردار منطقه۱۲ افزود: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای پروژه‌ها موجب افزایش اعتماد شهروندان می‌شود و مجموعه مدیریت شهری حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

انتهای پیام/

نظر شما