شناسهٔ خبر: 67385091 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شایعه: خالق Mortal Kombat روی یک بازی اکشن ماجراجویی کار می‌کند

صاحب‌خبر -

گزارش‌های جدید حاکی از آن هستند که استودیوی NetherRealm، خالق Mortal Kombat، ساخت یک بازی اسپین آف اکشن ماجراجویی را بررسی می‌‌کند که می‌تواند Mortal Kombat Shaolin Monks 2 باشد.

فرنچایز Mortal Kombat برای چندین دهه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین عناوین مبارزه‌ای در جهان شناخته شده و در طول این سال‌ها تکامل قابل توجه‌ای یافته است. Shaolin Monks به عنوان یک نسخه فرعی، پیچشی جدید به فرمول مبارزه‌ای Mortal Kombat اضافه کرد و با تمرکز بر بخش Co-op، تجربه‌ای لذت‌بخش را برای این اثر به ارمغان آورد.

گزارشی که به تازگی توسط V Scooper، افشاگر معروف، منتشر شده نشان می‌دهد که NetherRealm در حال بررسی ساخت عنوانی اکشن ماجراجویی یا یک نسخه فرعی جدید برای یکی از فرنچایزهای خود است. این افشاگر همچنین اشاره می‌کند که با توجه به تمایل قبلی اد بون (Ed Boon)، خالق Mortal Kombat، حول بازگشت به Shaolin Monks، احتمالاً یک بازی فرعی برای Mortal Kombat ساخته شود.

با در نظر گرفتن این شایعات و علاقه اد بون به ساخت یک نسخه فرعی یا اسپین آف، به نظر می‌رسد ساخت Mortal Kombat Shaolin Monks 2 محتمل باشد، اما این افشاگر تأکید می‌کند که هنوز برای نتیجه‌گیری زود است. او همچنین متذکر شد که احتمال ساخت نسخه فرعی بر اساس Injustice نیز وجود دارد، اما با توجه به عدم محبوبیت این فرنچایز در سال‌های اخیر، این موضوع محتمل به نظر نمی‌رسد.

در حالی که ساخت Mortal Kombat Shaolin Monks 2 خبر بسیار هیجان‌انگیزی برای طرفداران خواهد بود، به احتمال زیاد NetherRealm برای تکمیل این پروژه به چندین سال زمان نیاز خواهد داشت.

lul-book o0ashil0o Nightwing DARKSIREN یه گیمر ساده Alireza(در انتظار gta6) بهنام KURD WARRIOR ˝Kian Mehran.Ba BADMAN WalleR MaN محمدامین حیدری Sera Mr.Door مترسک A0seyed0A ŒDàrkžero Claire.Redfield وحید سلطانی more

نظر شما