شناسهٔ خبر: 67384643 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

به همت تشکل انجمن اسلامی دانشگاه آزاد و علوم پرشکی؛

مناظره انتخاباتی میان نمایندگان نامزدها برگزار شد

نمایندگان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در دانشکده سما به مناظره پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، به همت دانشجویان تشکل تحکیم وحدت دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مناظره انتخاباتی میان نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در دانشکده سما برگزار شد.

مناظره بین نمایندگان سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، مسعود پزشکیان و محمدباقر قالیباف انجام و با استقبال پرشور دانشجویان، و اعضای ستادهای انتخاباتی مواجه شد.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل پاکنژاد نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، ضمن عرض خیر مقدم خدمت نمایندگان نامزدها، حضار جلسه و تشکر از دانشجویان انجمن اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس و علوم پزشکی هرمزگان جهت برگزاری این مراسم گفت: ایجاد فضاهای مناظرات انتخابات ریاست جمهوری همیشه به انسان برای شناسایی گزینه اصلح کمک شایانی می‌کند و باعث می‌شود بهترین فرد را انتخاب کنیم.

وی افزود: همانگونه که خداوند در سوره نسا فرموده است، امانت‌ها را در اختیار اهل آن قرار دهید، حال می‌خواهد امانت اقتصادی باشد یا مسئولیت و مقام باشد، تا از آن به درستی در راستای پیشرفت جامعه استفاده شود.

پاکنژاد تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی مسئولیت‌ها و مقام‌هایی که در اختیار افراد قرار می‌گیرد، آن‌ها در برابر آن وظیفه مسئول می‌شوند و به همین علت است که باید بهترین فرد را انتخاب کنیم تا از پس مسئولیت خود به درستی بربیاید.

وی خاطر نشان کرد: اگر می‌خواهید بدانید چه کسی اصلح است، باید ببینیم آن فرد عادل است یا خیر، یعنی بدون حب و بغض با چشم باز تصمیم بگیریم تا دچار پشیمانی نشویم.

اسماعیل پاکنژاد در ادامه افزود: ما از کاندیدها انتظار داریم در فضای انتخابات و مناظرات اخلاق مداری را در راس قرار دهند زیرا با اخلاق مداری است که شایستگی افراد مشخص می‌شود، پس همانگونه که میخواهیم با ما رفتار شود با دیگران نیز رفتار کنیم.

در پایان نماینده ولی فقیه در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: اگر دنبال ایران قوی هستیم باید مردم را به آینده‌ی ایران امیدوار کنیم، و سعی کنیم مشارکت مردمی را بالا ببریم زیرا این در سرنوشت کشور بسیار تاثیر گذار است و باعث می‌شود آینده ایران بسیار پر فروغ و درخشان شود.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای خبر/

نظر شما