شناسهٔ خبر: 67384555 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرد تاکنون هشت نفر در پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان بازداشت شده‌اند که از این تعداد چهار نفر با قرار تأمین آزاد شده‌اند و چهار نفر در بازداشت هستند.

بازداشت نفر هشتم پرونده فساد در فوتبال به اتهام کلاهبرداری

بازداشت نفر هشتم پرونده فساد در فوتبال به اتهام کلاهبرداری

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ اصغر جهانگیری سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده فساد در فوتبال مرتبط با باشگاه مس رفسنجان اظهار داشت: دستگاه قضایی به محض دریافت گزارش درباره هر موضوعی ورود جدی دارد و در هر موردی که گزارش و جریانی به‌صورت خاص از بخش‌های مختلف واصل شود در دستور کار قرار می‌گیرد.

به نقل از تسنیم وی در ادامه خاطر نشان کرد: درباره پرونده باشگاه مس رفسنجان تاکنون هشت نفر بازداشت شده‌اند که از این تعداد چهار نفر با قرار تأمین آزاد شده‌اند و چهار نفر در بازداشت هستند.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: یکی از افرادی که به‌نوعی با ادعای نفوذ در کمیته داوران مبادرت به اخذ سکه کرده بود، احضار و به اتهام کلاهبرداری روز یکشنبه سوم تیر ماه بازداشت شد. عمده اتهامات افراد بازداشت شده تحصیل مال نامشروع است و در وقت قانونی اطلاع‌رسانی انجام می‌شود. این افراد شامل رئیس کمیته داوران و مدیرعامل وقت باشگاه و رئیس اسبق کمیته نقل‌وانتقال بازیکنان و دو گزارشگر ورزشی و … بودند.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما