شناسهٔ خبر: 67384535 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

انتخاب فرد اصلح در انتخابات مسیر پیشرفت کشور را امتداد می‌ده... -

اقتصاد ایران: شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند به ادامه مسیر پیشرفت، رسیدن به اوج، ولایت‌مداری، مبارزه با فساد کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام امروز در مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقه شهرستانی زندگی با آیه‌ها در شهرکرد، اظهار کرد: طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها» به زیبایی در ماه مبارک رمضان اجرا شد و لازم است از تمامی افرادی که در سطح کشور و استان در اجرای این برنامه سهیم بودند قدردانی شود.

وی افزود: ما در حال حاضر در یک آزمون مهم و سنگین قرار داریم البته طی ۴۰ سال گذشته انقلاب اسلامی با چنین شرایطی در موارد متعدد مواجه بوده و از تمامی آن‌ها با سربلندی عبور کرده است، امروز نیز به همت مردم و به فضل خداوند شاهد برگزاری یک انتخابات بسیار پرشور و با مشارکت حداکثری خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نکته مهم دیگر در خصوص انتخابات که باید مورد توجه مردم باشد انتخاب فرد اصلح است.

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام عنوان کرد: انقلاب اسلامی به این کشور عزت بخشیده و طی سالیان گذشته اقدامات مبنایی بسیار مهمی در ایران صورت گرفته است همچنین جبهه مقاومت در سایه انقلاب اسلامی شکل گرفت و امروز شاهد هستیم حماس در غزه با تمام توان مقابل رژیم صهیونیستی، آمریکا و قدرت‌های جهانی ایستاده است.

وی اضافه کرد: با وجود اقدامات بسیار مهم و سازنده‌ای که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران انجام شده اما متأسفانه امروزه شاهد برخی سیاه‌نمایی‌ها هستیم و افرادی قصد دارند این خدمات ارزنده را کتمان کنند اما نباید حقایق را وارونه جلوه داد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند به ادامه مسیر پیشرفت، رسیدن به اوج، ولایت‌مداری، مبارزه با فساد و… که توسط شهید حجت‌الاسلام رئیسی دنبال شد کمک کند.

برچسب‌ها:

نظر شما