شناسهٔ خبر: 67384434 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آیین بزرگداشت شهدای خدمت در ۵۰ نقطه استان یزد برگزار می‌شود

یزد- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: آیین گرامیداشت خاطره رییس جمهور شهید دکتر رئیسی و شهدای خدمت و همچنین بزرگداشت شهدای هفتم تیر و شهید محراب حضرت آیت الله صدوقی (ره) در ۵۰ نقطه شهری و روستایی در استان برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام " محمد حسین متوسل " روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این آیین در شهر یزد با حضور پرشور اقشار مختلف مردم قدرشناس در روز پنجشنبه هفتم تیرماه از ساعت هفت تا ۹ صبح با سخنرانی و مداحی در مسجد حظیره برگزار می‌شود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی به خصوص شهید رئیسی ادامه داد: مراسم چهلم شهدای خدمت در سایر مساجد و برخی از گلزارهای شهدا در شهرها و روستاهای استان برگزار می‌شود.

این مسئول با یادآوری تقارن اربعین شهدای خدمت با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و از عموم مردم یزد خواست در این ۲ رخداد مهم در مشارکت فعال داشته باشند.

متوسل با تاکیر بر معرفی خدمات مختلف شهید رئیسی اظهار داشت: باید نهادهای فرهنگی و تبلیغی در کنار رسانه‌های گروهی در قالب جهاد تبیین نسبت به بازگو کردن تلاش‌های شهید جمهور اقدام کنند.

بالگرد حامل آیت الله سید ابراهیم رییسی و جمعی از همراهان ایشان عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و در شب ولادت امام رضا علیه السلام ، رییس جمهور و همراهانش در راه خدمت به مردم به فیض شهادت نائل آمدند.

استان یزد چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما