شناسهٔ خبر: 67384283 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

خبرورزشی‌گردی| علی پروین: کارلوس کیروش مقصر حذف تیم امید بود/ باز مالدیو را می‌بریم این آقا می‌شود الکس فرگوسن!

چند روز پس از حذف ناباورانه تیم امید، اسطوره پرسپولیس به شدت از فدراسیون انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

تیم ملی امید کشورمان در ابتدای تابستان سال ۹۰ به خاطر استفاده غیرمجاز از کمال کامیابی‌نیا مقابل عراق با نتیجه ۳ بر صفر بازنده شده و از گردونه پیکارهای المپیک ۲۰۱۲ لندن کنار رفت.

در همین خصوص علی پروین ششم تیر همان سال طی مصاحبه‌ای با خبرورزشی با انتقاد صریح از فدراسیون گفت: علیرضا منصوریان سرمربی تیم امید بچه خوبی است و مقصر اصلی ماجرا نیست. به نظر من مقصر اصلی در مسائل فنی کارلوس کیروش است چون همه مسائل تیم امید زیر نظر این مربی اداره می‌شود و خودش هم باید جوابگو باشد. وقتی نام حمید استیلی برای تیم امید مطرح شد، به او گفتند باید زیر نظر کارلوس کیروش کار کند اما حمید نپذیرفت و کار قشنگی هم کرد. البته منصوریان هم نباید زیر بار می‌رفت. وقتی قرار باشد کس دیگری همه‌کاره باشد همین می‌شود.

پروین ادامه داد: چند روز دیگر با مالدیو بازی داریم؛ شما یادتان باشد بازی با مالدیو ۴ گل می‌زنیم و همه‌چیز فراموش می‌شود! مالدیو را می‌بریم و کیروش می شود آلکس فرگوسن! ما در جام ملت‌ها حذف شدیم، تیم ملی نوجوانان و جوانان حذف شدند، ماجرای تیم امید را هم که خودتان می‌بینید. به نظرم این فدراسیون بی در و پیکرترین فدراسیون تاریخ است.

خبرورزشی‌گردی| علی پروین: کارلوس کیروش مقصر حذف تیم امید بود/ باز مالدیو را می‌بریم این آقا می‌شود الکس فرگوسن!

نظر شما