شناسهٔ خبر: 67383754 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

بهترین بازی های اندروید در سال 2024 که حتما باید تجربه کنید

صاحب‌خبر -

اگر قصد دارید همزمان با آغاز تابستان بهترین بازی های سال 2024 اندروید در هر ژانر را روی گوشی یا تبلت خود تجربه کنید تا انتهای این متن با ما همراه باشید.

بازی کردن یکی از زمینه‌های مهم کاربری گوشی های اندرویدی به شمار رفته و در سال‌های اخیر نیز با پیشرفت‌هایی باورنکردنی روبرو شده است. در این سال‌ها با پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای که در توانمندی‌های سخت افزاری گوشی های موبایل شاهد بوده‌ایم، سطح کیفی عناوین موبایل نیز به‌طور قابل توجهی ارتقا پیدا کرده؛ به‌طوری که اکنون برخی از این عناوین از نظر کیفیت بصری واقعا هم‌تراز عناوین کنسول‌های خانگی قرار می‌گیرند. این مساله در سال 2024 به اوج خود رسیده و برخی از بهترین بازی های اندروید در این سال منتشر شده‌اند.

با این وجود تنوع بازی‌های پلتفرم‌های اندروید انتخاب بهترین عنوان را از میان آن‌ها بسیار سخت کرده است. به همین جهت امروز سعی داریم در گجت نیوز نگاهی داشته باشیم بر تعدادی از بهترین بازی های اندروید سال 2024 که می‌توانید روی گوشی موبایل یا تبلت خود تجربه کنید.

بهترین بازی های سال 2024 اندروید در ژانرهای مختلف

در ادامه تعدادی از برترین بازی‌های امسال پلتفرم اندروید در ژانرهای اکشن، مخفی‌کاری، ماجراجویی و سایر دسته‌ها را معرفی کرده و هریک را به‌طور مختصر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

Hitman: Blood Money

ژانر: اکشن/مخفی کاری

بازی موبایل هیتمن بازی موبایل هیتمن

نخستین عنوان جذابی که امروز قصد معرفی‌اش را داریم، پورتی شگفت‌انگیز و جذاب از بازی «هیتمن» که برخی از بهترین المان‌های اصلی این فرنچایز را با قابلیت‌هایی مخصوص بازی های موبایل همراه کرده و تجربه‌ای منحصربفرد خلق نموده است.

در این بازی شما نقش «مامور 47»، قاتل شناخته‌شده و مخوف جهانی را بر عهده گرفته و باید افرادی سرشناس را در نقاط مختلف دنیا به قتل برسانید. استراتژی، در Hitman: Blood Money حرف اول را می‌زند. بنابراین اگر به مخفی‌کاری و برنامه‌ریزی برای قتل اهمیت می‌دهید، این عنوان برای شماست.

طراحان بازی همچنین تجربه بازی را به‌نوعی بهینه سازی کرده‌اند که انجام آن هم با صفحه نمایش لمسی و هم با دسته لذت‌بخش و جذاب خواهد بود.

دانلود بازی Hitman Blood Money از فروشگاه گوگل پلی

Roto Force

ژانر: اکشن

بهترین بازی 2024 اندروید بهترین بازی 2024 اندروید

علاقمندان بازی‌های اکشن پرتنش و هیجان‌انگیز احتمالا Roto Force را تحسین خواهند کرد. این بازی، یک عنوان شوتر پیکسلی منحصربفرد و بسیار سریع است که گیمرها را در یک محیط چرخان و شلوغ قرار می‌دهد؛ جایی که بازیکنان باید ضمن زنده ماندن، تمامی رقبای خود را از بین ببرند.

البته گول ظاهر ساده این بازی را نخورید؛ چراکه تجربه این بازی بسیار چالش‌برانگیز به شمار می‌رود و قادر است حتی گیمرهای حرفه‌ای را نیز مدت‌ها به خود مشغول کند. اگر به این سبک بازی‌های شوتر علاقمند هستید، می‌توانید از طریق لینک زیر نسخه رایگان Roto Force را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و در صورت رضایت، نسخه پریمیوم آن را هم دانلود کرده و از قابلیت‌ها و مراحل اضافی آن لذت ببرید.

دانلود بازی Roto Force از فروشگاه گوگل پلی

Fireball Wizard

ژانر: ماجراجویی

بازی Fireball Wizard بازی Fireball Wizard

یکی از بهترین بازی های اندروید سال 2024 در ژانر ماجراجویی نیز Fireball Wizards است که علیرغم طراحی ساده و پیکسل آرتی خود محیط گسترده و گیم‌پلی درگیرکننده‌ای دارد. این بازی پلتفرمر اکشن ماجراجویی چهار دنیای مختلف را پیش روی گیمرها قرار می‌دهد که هریک از 10 مرحله تشکیل شده‌اند.

موفقیت در هریک از این مراحل نیازمند استراتژی، دقت و مهارت است. بنابراین فشردن پیاپی و سریع کلیدها چاره کار شما نخواهند بود و در عوض باید با دقت و صبوری دشمنان خود را یکی پس از دیگری از پای درآورده و به موفقیت دست پیدا کنید.

در کنار موارد گفته‌شده بد نیست بدانید که Fireball Wizards بسیار بهینه طراحی شده و روی بسیاری گوشی‌های مدرن قابل اجراست. بنابراین نیازی نیست برای اجرای آن لزوما یکی از بهترین گوشی های پرچمدار دنیا را در اختیار داشته باشید.

دانلود بازی Fireball Wizard از فروشگاه گوگل پلی

Vampire Survivors

ژانر: آرکید

بهترین بازی 2024 اندروید بهترین بازی 2024 اندروید

Vampire Survivors عنوانی رایگان است که پس از درخشش در استیم به پلتفرم‌های موبایل آمده و همان‌طور که از نامش پیداست در ژانر بقا طراحی شده. گیم پلی این بازی بسیار ساده و سرراست است و تنها چیزی که در آن کنترل می‌کنید، جهت حرکت کاراکتر اصلی است.

المان‌های روگ‌لایک نقش پررنگی در گیم پلی دارند؛ به‌طوری که با هر دست تجربه بازی، کاراکتر شما پیشرفته تر و قدرتمندتر شده و شانس بقا برایش افزایش پیدا می‌کند. همچنین باید توجه کنید که علیرغم گرافیک به‌ظاهر ساده این بازی، در محیط‌های شلوغ آن نیازمند توان پردازشی بالایی خواهید بود؛ بنابراین تجربه آن روی گوشی‌های اقتصادی یا ضعیف احتمالا با چالش‌هایی همراه خواهد بود.

فکر می‌کنید در این بازی اعتیادآورد چقدر دوام خواهید آورد؟

دانلود بازی Vampire Survivors از فروشگاه گوگل پلی

Marvel Snap

ژانر: کارتی

بازی Marvel Snap بازی Marvel Snap

بازی Marvel Snap یکی دیگر از دستاوردهای بزرگ دنیای کامیک مارول در بخش سرگرمی است که با درس گرفتن از دیگر بازی‌های کارتی مطرح دنیا و ارتقای فرمول این ژانر توانسته به تجربه‌ای منحصربفرد تبدیل شود.

راندهای بازی کوتاه هستند و می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن یکی دو دست از این بازی را تجربه کنید. از سوی دیگر تنوع بالای کارت‌های بازی نیز شانس‌های فراوانی را پیش روی شما قرار داده و این بازی کارتی را به یکی از عناوین استراتژیک جذاب امسال تبدیل می‌کند.

مارول اسنپ همچنین ضمن آنکه جذاب، اعتیادآور و خوش‌ساخت است، تعدادی از محبوب‌ترین ابرقهرمانان مارول را گردهم آورده و از این نظر نیز قادر است مخاطبان زیادی جذب کند.

دانلود بازی Marvel Snap از فروشگاه گوگل پلی

Bridge Constructor Portal

ژانر: فکری و پازل

بهترین بازی 2024 اندروید بهترین بازی 2024 اندروید

آنچه بازی Bridge Constructor Portal را به عنوانی متفاوت از سایر بازی‌های ژانر ساخت پل و شبیه‌سازی‌های این‌چنینی تبدیل می‌کند استفاده از مکانیزم پرتال در بازی است که جذابیت بسیار بیشتری به آن بخشیده است.

البته مکانیزم بازی همچنان بر پایه ساخت پل‌های طولانی و اتصال نقاط مختلف به یکدیگر است. با این حال تعبیه پورتال‌ها در بازی آن را به ترکیبی از چندین ژانر مختلف تبدیل کرده که ترکیبی جذاب و لذت‌بخش از چند ژانر مختلف را ارائه می‌دهد.

اگر به بازی‌های سبک شبیه‌سازی ساختمان و به‌طور کلی بازی‌های سبک پازل علاقمند هستید، مطمئن باشید که تجربه Bridge Constructor Portal ناامیدتان نخواهد کرد!

دانلود بازی Bridge Constructor Portal از فروشگاه گوگل پلی

GRID Autosport

ژانر: رانندگی

بازی Grid Autosport بازی Grid Autosport

GRID Autosport یکی از بهترین بازی های سال 2024 اندروید در ژانر رانندگی و مسابقه‌ای‌ست. این بازی یک پورت بسیار باکیفیت از نسخه‌های کنسول و PC به شمار رفته و ضمن پشتیبانی عالی از دسته‌ها، از سیستم کنترل لمسی نیز به بهترین شکل پشتیبانی می‌کند.

در کنار جزئیات فنی و گرافیکی فوق‌العاده، بخش داستانی این بازی رانندگی بیش از 33 ساعت طول کشیده و تجربه فوق‌العاده‌ای ارائه خواهد کرد. البته باید توجه کنید که GRID Autosport عنوانی تماما آفلاین بوده و امکان تجربه بخش آنلاین در آن فراهم نیست.

نسخه رایگان «گرید اتواسپرت» از فروشگاه گوگل پلی قابل دانلود بوده و امکان تجربه سه سطح این بازی را فراهم می‌کند. با این حال با خرید نسخه پریمیوم می‌توانید از تمام پتانسیل یکی از بهترین بازی های آفلاین اندروید بهره‌مند شوید.

دانلود بازی GRID Autosport از فروشگاه گوگل پلی

Star Wars: Knights of the Old Republic

ژانر: نقش آفرینی

بهترین بازی 2024 اندروید بهترین بازی 2024 اندروید

Star Wars: KOTOR یکی از محبوب‌ترین عناوین نقش‌آفرینی استودیو BioWare به شمار می‌رود که توسط Aspyr Media به گوشی‌های موبایل پورت شده است. این پورت فوق‌العاده باکیفیت و کم‌نقص انجام شده و تجربه‌ای عالی از ژانر نقش‌آفرینی را در اختیار کاربران گوشی‌های موبایل قرار می‌دهد.

گرافیک بازی البته اندکی قدیمی به نظر می‌رسد؛ اما داستان بازی عالی و درگیرکننده است. از سوی دیگر پشتیبانی از دسته‌های خارجی نیز باعث شده سیستم کنترل بازی عاری از هرگونه اشکال توصیف شود. از طرف دیگر، مد داستانی بازی گیم پلی حدودا سی ساعته داشته و می‌تواند تا مدت‌ها شما را سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی Star Wars: KOTOR از فروشگاه گوگل پلی

Ok Golf

ژانر: ورزشی

بازی Ok Golf بازی Ok Golf

Ok Golf یک بازی شبیه‌ساز ورزش گلف با گرافیک دوست‌داشتنی، موزیک آرامش‌بخش و گیم پلی روان است که روی هر گوشی یا تبلت اندرویدی قابل تجربه کردن است. گیم پلی بازی بسیار ساده و سرراست طراحی شده و به‌جای استفاده از چوب گلف سراغ مکانیزم تیر و کمان (مانند انگری بردز) رفته تا به یک شبیه‌سازی ساده و دسترسی‌پذیر برای همه تبدیل شود.

این بازی البته رایگان نبوده و برای خرید آن باید 3 دلار پرداخت کنید. با این وجود در ازای این مبلغ یکی از بهترین بازی های اندروید سال 2024 را دریافت خواهید کرد که می‌تواند لحظات خاطره‌انگیز و آرامی را برایتان ثبت کند.

دانلود بازی Ok Golf از فروشگاه گوگل پلی

League of Legends: Wild Rift

ژانر: استراتژیک

لیگ آف لجندز لیگ آف لجندز

اگر دنبال یک تجربه موبا (MOBA) روی پلتفرم‌های موبایل هستید، League of Legends: Wild Rift مناسب‌ترین عنوان برای شما خواهد بود. نسخه موبایلی لیگ آف لجندز در حقیقت نسخه‌ای جمع و جورتر از همان تجربه PC به شمار رفته که گیم پلی 5 در برابر 5 مالتی پلیر را ارائه کرده و پر از آیتم‌های تزیینی و نمایشی است.

کیفیت بصری بازی در سطحی عالی قرار داشته و اجرای آن هم بسیار روان انجام می‌شود. همچنین از آنجا که League of Legends: Wild Rift یک لایو سرویس به شمار می‌رود، قهرمانان جدید یکی پس از دیگری به گیم پلی اضافه می‌شوند.

تمامی آن‌چه گفته شد نسخه موبایلی لیگ آف لجندز را به یکی از بهترین بازی های اندروید سال 2024 تبدیل می‌کند که بهترین تجربه ممکن از ژانر MOBA را به گیمرهای موبایل ارائه می‌دهد.

دانلود بازی League of Legends: Wild Rift از فروشگاه گوگل پلی

در گجت نیوز بخوانید:
بهترین بازی های ویدیویی سال ۲۰۲۴ تا کنون بهترین بازی های ارز دیجیتال در سال ۲۰۲۴؛ کسب درآمد از طریق بازی کردن بهترین بازی های سرگرم کننده و اعتیاد آور اندروید که شما را از کار و زندگی می‌اندازند!

نظر شما