شناسهٔ خبر: 67383724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

سجادی: جریان‌های سیاسی زمینه‌سازی لازم برای «انتخاب اصلح» را فراهم کنند

علیرضا قربانی

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان گفت: کاندیداها و جریان‌های سیاسی باید معیارهای مطرح‌شده از سوی رهبر انقلاب را در نامزد مورد نظر خود تقویت کنند و با زمینه‌سازی لازم در این‌باره، برای تحقق «انتخاب اصلح» مردم را در این جهت یاری دهند.

صاحب‌خبر -

سید کمال‌الدین سجادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به معیارهای مطرح‌شده از سوی رهبر انقلاب برای انتخاب کاندیدای اصلح و وظیفه جریان‌های سیاسی در این زمینه، اظهار کرد: رهبری انقلاب نکات روشنی درباره انتخابات پیش‌روی ریاست‌جمهوری و ویژگی‌های «انتخاب اصلح» مطرح کردند که از جمله آنها اعتقاد به مبانی انقلاب اسلامی و اهل کار و فعالیت بودن آن «انتخاب اصلح» است.

وی افزود: رهبری انقلاب خطاب به ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری به صراحت تاکید کردند مدیرانی سر کار بیاورید که ذره‌ای با انقلاب زاویه نداشته باشند، نگاه‌شان به بیرون مرزها نباشد و منتظر نمانند فلان کشور مشکلات ما را حل کند.

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان یادآور شد: رهبری انقلاب در سخنان‌شان به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های داخلی و نیروی انسانی کارآمد تاکید کردند که اگر کاندیدای برگزیده بر آن‌ها تکیه کند می‌تواند مشکلات کشور را به خوبی برطرف کند.

سجادی تصریح کرد: وقتی رهبری انقلاب به روشنی مصادیق کاندیدای اصلاح را اعلام می‌کنند مردم نیز این معیارها را با ۶ کاندیدای انتخابات تطبیق می‌دهند و به گزینه اصلح می‌رسند.

وی ادامه داد: مردم به خوبی درمی‌یابند کدام کاندیدا این معیارها را در خود جمع کرده است و به همین جهت به انتخاب همان کاندیدا تمایل خواهند داشت. 

دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان با اشاره به وظیفه جریان‌های سیاسی برای زمینه‌سازی جهت تحقق «انتخاب اصلح»، گفت: از سوی دیگر خود کاندیداها و جریان‌های سیاسی نیز باید این ویژگی‌ها را در نامزد موردنظر خود تقویت کنند و با زمینه‌سازی لازم در این‌باره، برای تسهیل «انتخاب اصلح»، مردم را در این جهت یاری دهند.

انتهای پیام

نظر شما