شناسهٔ خبر: 67383681 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

با اشاره به بیانات اخیر رهبر انقلاب

مقتدایی: نگاه تمدن‌ساز رئیس‌جمهور آینده باعث پیشرفت کشور خواهد شد

امیررضا قشقایی

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: آنچه که مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند، داروی شفابخشی است که نیاز امروز ملت‌ها و از جمله ملت ایران است.

صاحب‌خبر -

عباس مقتدایی در گفت‌وگو با ایسنا درباره معیارهای رهبر انقلاب درباره رئیس جمهور اصلح عنوان کرد: باور به اسلام و اندیشه‌ای که می‌تواند در دنیای معاصر و در روند تمدن سازی ایران اسلامی اثرگذار باشد و این تمدن برآمده از اسلام را به جهان معرفی کند از آن کلید واژه‌هایی است که در سال‌های گذشته مورد استفاده قرار گرفته است اما واقعیت این است که جهان همچنان تشنه روندهای مبتنی بر تمدن سازی اسلامی است و آثار آن را می‌توان در تحولات اخیر در غزه و اقصی نقاط جهان مشاهده کنیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس جمهور ایران باید در کنار شجاعت، دین باوری و نگاه تمدن ساز داشته باشد و نگرش جهانی در کنار نقش آفرینی‌های ملت ایران و با درون مایه‌های اسلامی است که می‌تواند کشور ما را با جهش در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دفاعی مواجه کند. آنچه که امروز مقام معظم رهبری بر آن تاکید کردند، داروی شفا بخشی است که نیاز امروز ملت‌ها و از جمله ملت ایران است.

انتهای پیام

نظر شما