شناسهٔ خبر: 67383663 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

ساخت 8 هزار واحد مسکونی روستایی توسط بنیاد مسکن استان قزوین به پایان رسیده است

مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ساخت 8 هزار واحد مسکونی روستایی به پایان رسیده و تامین 28 هزار قطعه زمین نیز انجام شده است. مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ساخت 8 هزار واحد مسکونی روستایی به پایان رسیده و تامین 28 هزار قطعه زمین نیز انجام شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ هجدهمین جلسه شورای عالی مسکن روز چهارشنبه به ریاست مخبر سرپرست ریاست جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس در سراسر کشور برگزار شد.

در این مراسم که در قزوین با حضور آیت الله عابدینی امام جمعه، محمد مهدی اعلایی استاندار، وهاب میزانی مدیرکل راه و شهرسازی، سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن، فتوحی فرماندار البرز. مهدی رجحانی معاون عمرانی استانداری، اینانلو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای و جمعی از مسئولان محلی در مهرگان برگزار شد به صورت همزمان در سراسر کشور 66 هزار و 791 واحد مسکونی و 51 هزار و 740 قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

8 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان قزوین به متقاضیان واگذار شد

در استان قزوین ۱۱۹۳ مسکن شهری، تعداد ۲۱۰۰ واحد روستایی و ۱۴۴ مسکن بازآفرینی و یک هزار قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

سبحانی مدیرکل بنیاد مسکن استان قزوین در این مراسم با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در بخش مسکن شهری و روستایی اظهارداشت: سهم امسال استان قزوین در ساخت مسکن روستایی هشت هزار واحد مسکونی است و سهم شهری نیز 4189 واحد بوده که امروز 1193 واحد آن واگذار می شود.

8 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان قزوین به متقاضیان واگذار شد

سبحانی تصریح کرد: همچنین امروز یک هزار قطعه زمین به متقاضیان واگذار می شود تا توسط افراد به واحد مسکونی تبدیل شود.

این مدیر یادآورشد: زمین های تفکیک و تامین شده توسط بنیاد مسکن استان 28 هزار و 153 قطعه می باشد که مجموع آنها 152 هزار مترمربع است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین یادآورشد: در بخش زمین روستایی 13 هزار قطعه زمین در سامانه بارگذاری شده و امروز یک هزار قطعه زمین نیز به متقاضیان واگذار می شود.

8 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان قزوین به متقاضیان واگذار شد

وی بیان کرد: در سه سال دولت سیزدهم تاکنون 15 هزار و 300 متقاضی مسکن روستایی به بانک معرفی شده و 14 هزار فقره قرارداد منعقد و عملیات ساخت هشت هزار واحد نیز آغاز شده است.

سبحانی اظهارداشت: در بخش مقاوم سازی خانه های روستایی بیش از 47 هزار و 500 واحد روستایی استان مقاوم سازی شده که رتبه برتر کشور در این بخش را بدست آورده ایم.

وی اضافه کرد: بنیاد مسکن استان در افتتاح واحدهای نهضت ملی مسکن در کشور نیز شاخص است و رتبه برتر را دارد.

8 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن استان قزوین به متقاضیان واگذار شد

در ادامه به صورت نمادین کلید یک واحد مسکونی به یک زوج جوان اهدا شد.

انتهای پیام

  

نظر شما