شناسهٔ خبر: 67383183 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی رشت خبر داد

انهدام باند سارقان در رشت

فرمانده انتظامی رشت از دستگیری اعضای باند سه‌نفره سرقت از اماکن خصوصی، انباری منازل و لوازم داخل خودرو با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، محمود حافظی با اشاره به وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی، انباری منازل و لوازم داخل خودرو طی ماه‌های اخیر در سطح شهرستان رشت اظهار کرد: مأموران انتظامی بخش خشکبیجار پس از انجام تحقیقات، بررسی مستندات به دست آمده، شیوه و شگرد سرقت‌ها موفق به شناسایی اعضای یک باند سه‌نفره در این سرقت‌ها شدند.

وی افزود: این افراد دستگیر و از مخفیگاه آن‌ها یک دستگاه جوش، دو دستگاه پمپ آب، سه کلاف پنجره دوجداره، یک دستگاه دوچرخه، ۵۰ متر شلنگ آب، ۳۵ متر کابل برق، یک دستگاه دی‌وی‌آر، یک دستگاه لنز دوربین مداربسته، دو عدد لوله آهنی، یک دستگاه کارت‌خوان و یک دستگاه کپسول اطفا حریق سرقتی کشف شد.

فرمانده انتظامی رشت از اعتراف سارقان به ۱۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی، انباری منازل و لوازم داخل خودرو خبر داد و خاطرنشان کرد: سارقان ۳۸، ۳۹ و ۴۳ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

حافظی گفت: مهم‌ترین اولویت برنامه‌های پلیس، اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت با همکاری مردم است.

نظر شما