شناسهٔ خبر: 67383170 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

با فرا رسیدن فصل تابستان؛

جشنواره «تفریحی فراغتی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

«بوستان بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با همکاری اداره کل امور زنان و خانواده و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، جشنواره «تفریحی فراغتی» را از ۹ تا ۱۳ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ با آغاز فصل تابستان بوستان «بهشت مادران» جشنواره «تفریحی فراغتی» را به مدت ۵ روز از ۹ تا ۱۳ تیرماه برگزار خواهد کرد.

در این جشنواره برنامه‌های متنوعی به صورت استیجی، اجرای موسیقی زنده، نمایش عروسکی، نمایش خیمه شب بازی، نمایش فرمیک، کارگاه‌های آموزشی خلاقیت (ساخت عروسک، کاردستی، اجرای نمایش نور و سایه) غرفه مشاوره رایگان، شادپیمایی عروسک‌های غول پیکر، اجرای موزیکال تن پوش‌های موسیقیایی، بازی، مسابقه و بازارچه دست آفریده‌های بانوان کارآفرین و برنامه‌های ویژه کودکان شامل برنامه عروسکی موزیکال،کارگاه هنر و خلاقیت و ریتم وگیم و نمایش با موضوع جشن تابستانی عکاسی با تم جشن تابستاتی در نظر گرفته شده است.

علاقمندان برای حضور در جشنواره «مادر و کودک» می‌توانند تا ۱۳ تیرماه به بزرگراه شهید حقانی (جنوب به شمال)، بعد از بزرگراه شهید سلیمانی، بوستان «بهشت مادران» واقع در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد مراجعه کنند.

نظر شما