شناسهٔ خبر: 67383146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

حوادث جاده‌ای در زنجان یک کشته و ۹ مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: وقوع ۲ فقره تصادف در جاده‌های استان یک فوتی و ۹ مصدوم برجا گذاشت.

صاحب‌خبر -

داریوش تقیلو روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حادثه نخست که بامداد امروز گزارش شد یک دستگاه پراید با حفاظ آزادراه زنجان- قزوین بعد از صائین قلعه برخورد کرده بود.

وی اضافه کرد: به محض دریافت گزارش حادثه، سه دستگاه آمبولانس از پایگاه های چرگر، صائین قلعه و غزال به محل حادثه اعزام و چهار مصدوم حادثه به بیمارستان بوعلی خرمدره منتقل شدند و یک نفر فوتی نیز به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

این مسوول ادامه داد: همچنین در سانحه رانندگی دیگر، واژگونی خودروی پراید در شهرستان طارم –سه راهی چفتا به اورژانس ۱۱۵ زنجان گزارش و سه آمبولانس از پایگاه های بادامستان، دستجرده و آببر به محل اعزام شد.

وی اظهار داشت: این حادثه نیز پنج مصدوم داشت که پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی توسط کدهای اعزامی به بیمارستان شهدای طارم منتقل شدند.

با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

نظر شما