شناسهٔ خبر: 67382895 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

انتخابات پیش‌رو برای ملت ایران سرنوشت‌ساز است

امام جمعه کرمانشاه از انتخابات پیش‌رو به عنوان انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی با حضور آگاهانه خود در انتخابات، فردی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب خواهند کرد که در تراز شهید رئیسی باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام حبیب الله غفوری ظهر امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر ۱۳۶۰، از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش به عنوان یک امتحان برای ملت ایران اسلامی یاد و اظهار کرد: این مصیبت یک امتحان بزرگ برای ملت ایران اسلامی بود.

وی با بیان اینکه تا قبل از دولت آیت‌الله رئیسی ارتباط ما با کشورهای همسایه به حداقل رسیده و رابطه با سایر کشورها نیز ضعف بود، افزود: بخش زیادی از ارتباطات ما با دیگر کشورها در دولت شهید رئیسی با اقتدار احیا شد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهید رئیسی از دیپلماسی التماسی به شدت بیزار بود و آن را در تعارض با آرمان‌های اسلام و انقلاب می‌دانست، خاطرنشان کرد: ایشان در دوره سه ساله ریاست جمهوری خود ترازی را برای مدیریت اجرایی کشور و مدیریت دیپلماسی تعریف کرد که از این پس هرکس بخواهد مسئولیت بپذیرد، باید در تراز او باشد.

حجت‌الاسلام غفوری با بیان اینکه مدیریت دیپلماسی دولت آیت الله رئیسی سبب شد تا در جریان عملیات وعده صادق هیمنه دشمنان شکسته شود، تاکید کرد: شهید رئیسی برعکس کسانی عمل کرد که در مقابل دشمنان زبون بودند و به خودی‌ها جسارت می‌کردند، در نتیجه تفکرات اسلامی شهید رئیسی مبنی بر مهربان بودن با خودی‌ها و سرسخت بودن با دشمنان بود که موشک‌های بالستیک ما در پایگاه «نواتیم» فرود آمد و هیمنه رژیم صهیونیستی در هم شکسته شد.

وی با اشاره به اقتدار کنونی ایران در منطقه و دنیا تاکید کرد: امروز کشور ما در اوج عزت و اقتدار قرار داشته و مستکبران جهان جرأت اینکه بخواهند کوچک‌ترین تعرضی به نظام مقدس ما بکنند، را ندارند.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه شهادت شهید رئیسی سطح نظام و ملت را چند پله بالا برد، گفت: دولت جدید با چند پله ارتقا نسبت به گذشته پای کار خواهد آمد.

حجت‌الاسلام غفوری از انتخابات پیش رو به عنوان انتخاباتی سرنوشت‌ساز برای ملت ایران یاد کرد و گفت: مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی که در جریان تشییع جنازه شهدای خدمت تفکر خود را بار دیگر به جهانیان نشان دادند، در انتخابات هشتم تیر حضوری آگاهانه خواهند داشت و فردی را به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب خواهند کرد که در تراز شهید رئیسی باشد.

وی تاکید کرد: شهید رئیسی همواره بر مواضع انقلابی تاکید داشت؛ بنابراین هم شعارهای انتخاباتی او و هم سبک و سیاق مدیریتی وی در اداره کشور مبتنی بر شعارهای انقلابی بود و ملت انقلابی ایران اسلامی در مسیر او که همان مسیر روشن شهدا است، پافشاری خواهند کرد و رئیس جمهوری را انتخاب می‌کنند که در مسیر شهدای خدمت باشد.

نظر شما