شناسهٔ خبر: 67382550 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

کرج در طرح کاشت یک‌ میلیون نهال پیش‌رو است

شهردار کرج گفت: ما جزو کلان‌شهرهای پیشرو در نهضت درختکاری به ویژه طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله درخت هستیم و اجرای برنامه‌های متنوع با هدف ایجاد کمربندی سبز به دور شهر را دنبال می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مهرداد کیانی ظهر امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در حاشیه افتتاح بوستان دو هکتاری «جهان دیدگان» با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: علاوه بر احداث بوستان‌های محله‌ای در نقاط مختلف و کم‌برخوردار کرج توجه ویژه‌ای به ساخت پارک‌های موضوعی داشته‌ایم که به نوعی تکریم و احترام به حقوق خاص اقشار مختلف جامعه از جمله سالمندان، مادران و کودکان است.

وی افزود: با رشد ۳۰ هزار اصله درخت کاشته شده در ارتفاعات کرج و تکمیل طرح‌های جنگل‌کاری، این کلان‌شهر به هویت باغشهری خود نزدیک‌تر خواهد شد و تحول شگرفی را در سیما و منظر و زیباسازی شهری رقم می‌زند، باید گفت که ما یکی از کلان‌شهرهای محوری و پیش‌رو در اجرای طرح ملی کاشت یک میلیارد اصله درخت هستیم.

شهردار کرج خاطرنشان کرد: نگاه دوره ششم مدیریت شهری به حفظ و توسعه درختان ویترینی و شعارگونه نیست و در جریان اجرای پروژه‌های عمرانی تا جایی که امکان داشته باشد، با صرف منابع و استفاده از امکانات موجود نسبت به جابه‌جایی درختان اقدام کرده‌ایم و دستگاه متولی ایجاد فضای سبز تحت هیچ شرایطی برای آسیب به آن‌ها اقدام نمی‌کند.

کیانی هزینه‌کرد یک هزار میلیارد تومان در راستای توانمندسازی و محرومیت‌زدایی محلات کم‌برخوردار در سال گذشته را مصداق روحیه جهادی و اهتمام برای عمل به وعده‌ها دانست و ادامه داد: امسال نیز تحت عنوان قرارگاه اجتماعی، ۲۶ محله هدف برای فعالیت‌های ویژه عمرانی به ویژه جوی و جدول و آسفالت تعریف کرده‌ایم و اقدامات بسیار خوبی برنامه‌ریزی شده است.

نظر شما