شناسهٔ خبر: 67382299 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

یادواره ۸ شهید عشایری شهرستان بردسکن

فرمانده سپاه بردسکن اعلام گفت: رئیس جمهوری که پایبند به شعارهای انقلاب بوده عزت و اقتدار را برای نظام به ارمغان آورده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس خراسان، یادواره ۸ شهید عشایری شهرستان بردسکن با حضور مسئولان و قشرهای مختلف مردم در دهستان درونه از توابع بخش انابد این شهرستان برگزار شد.

دراین مراسم سرهنگ علیرضا جنیدی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به موضوع انتخابات اشاره کرد و افزود: هرگاه رئیس جمهوری انتخاب کردیم که پایبند به شعارهای انقلاب اسلامی بوده باعث عزت و اقتدار نظام شده است.

فرمانده سپاه بردسکن افزود: بزرگترین جهاد ما در حال حاضر جهاد تبیین است چرا که جوانان ما انقلاب را درک نکرده اند.

وی گفت: در طول این ۴۵ سال انقلاب اسلامی ایران مشخص شد امت همراه با ولایت فقیه شکست ندارد و با اشاره به عملیات وعده صادق گفت این همراهی امت با ولایت بود که به پیروزی ایران اسلامی انجامید.

جنیدی با اشاره به انتخابات ادامه داد: تجربه نشان داده هرگاه رئیس جمهوری انتخاب کردیم که پایبند به شعارهای انقلاب اسلامی بوده عزت و اقتدار انقلاب اسلامی ایران در بر داشته است، همانطور که شهید رئیسی با عمل به شعارهای انقلاب اسلامی کاری کرد که همه کشورهایی که ما ارتباط خود را قطع کرده بودند اکنون برای ارتباط با ایران صف کشیده اند.

سپاه بردسکن گفت: حضور حداکثری درانتخابات باعث عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

در این مراسم حجت الاسلام مظفر تاجی امام جمعه شهرستان چناران در خصوص اهمیت حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح مطالبی را بیان کرد.

وی عنوان کرد: تقویت اقتدار کشور با مشارکت بیشتر مردم در انتخابات رقم خواهد خورد و هیچ ابزار قدرتی به اندازه حضور مردمی برای کشور قدرت افزا نیست.

تاجی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات سبب ناامیدی روزافزون دشمن در مقابله با نظام اسلامی می‌شود، گفت: به تعبیر فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد مردم خود را موظف بدانند که ضمن شرکت در انتخابات دیگران را نیز به این مشارکت و حضور دعوت کنند.

در پایان مراسم با اهداء لوح سپاس خانواده‌های معظم شهدا مورد تکریم قرار گرفتند.

برچسب‌ها:

نظر شما