شناسهٔ خبر: 67382076 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

امام جمعه کرمانشاه:

آیت‌الله رئیسی تراز ریاست‌جمهوری را در کشورمان بالا برد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی گفت: ایشان شخصیت کم نظیری بودند که تراز ریاست‌ جمهوری را در کشورمان بالا بردند و به معنای واقعی کلمه خدمتگزار مردم بودند.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام حبیب الله غفوری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی زندگی خود را وقف خدمت به مردم کرد و توانست در مدت حدود سه سال ریاست جمهوری خود اقدامات ماندگاری به جای بگذارد.

وی افزود: رئیس‌جمهور شهید با همت بالای خود و تلاش‌های شبانه‌روزی که داشت در کنار خصیصه‌هایی همچون دلسوزی و مردم‌داری توانست تراز ریاست‌جمهوری را در کشور بالا ببرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه ملت ایران در چهلمین روز شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش برابر یک آزمون بزرگ که همان انتخابات ریاست جمهوری است قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در سخنان اخیر خود ویژگی‌های فرد اصلح را برشمردند و عنوان کردند فرد اصلح کسی است که تفکر انقلاب را قبول داشته باشد و معتقد به مبانی اسلامی باشد.

غفوری دشمن‌ستیزی و ایستادگی در برابر آن‌ها را از دیگر ویژگی‌های رئیس‌جمهور اصلح دانست و ادامه داد: این تصور که بدون اتکا به ابرقدرت‌ها یا بعضی کشورهای خاص نمی‌توان پیشرفت کرد نمی‌تواند تصور یک نامزد اصلح باشد.

وی گفت: جمهوری اسلامی به رئیس جمهوری نیاز دارد که همچون آیت الله رئیسی دشمن‌ستیز و مردم‌دار باشد و صداقت در گفتار و عمل را فراموش نکند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد: روز انتخابات در هشتم تیر مردم با بصیرت کشور پرشورتر از همیشه پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و با انتخاب اصلح‌ترین فرد زمینه افزایش اقتدار کشور را فراهم کنند.

نظر شما