شناسهٔ خبر: 67382055 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها بیشتر بخوانید نظر شما آخرین اخبار وبگردی

هوای این استان جهنمی شد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: «بندر دیر» این استان در ۲۴ ساعت گذشته دمای ۵۰ درجه سانتیگراد را تجربه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا ، «پیام مساعدی» روز چهارشنبه اظهار کرد: در مدت یاد شده دمای هوا در برازجان، کنگان و خورموج به ۴۹، اهرم به ۴۸ و شهرهای جم، دیلم و عسلویه به ترتیب دمای ۴۶، ۴۵ و ۴۴ درجه سانتیگراد تجربه کردند.

وی بیان کرد: با بررسی نقشه‌های هواشناسی در پنج روز آینده گاهی با وزش بادهای متوسط تا شدید، فراساحل شمالی و مرکزی در برخی ساعت‌ها مواج پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: همچنین طی این مدت احتمال نفوذ گردوغبار فرامنطقه‌ای و خیزش گردوخاک محلی در مناطق مستعد استان وجود دارد و دمای هوا نیز از مقادیر بالایی برخوردار است تا جایی که در برخی نقاط به بیش از ۵۰ درجه خواهد رسید.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف همراه با غبار محلی، در ساعت‌هایی با وزش باد و گاهی گردوخاک و فردا در برخی نقاط با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.

وی عنوان کرد: در مدت یاد شده جهت وزش باد متغیر به طور غالب‌شمال غربی تا جنوب غربی گاهی شمال شرقی با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، ظهر امروز در سواحل جنوبی گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت و طی ساعت‌هایی از بامداد فردا در فراساحل شمالی و مرکزی بیش از ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما