شناسهٔ خبر: 67381943 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

عملیات اجرایی مرکز خدمات جامع سلامت کهریزک آغاز شد

شهر ری - ایرنا - مرکز خدمات جامع سلامت در منطقه شور آباد کهریزک ری با مساحت ۵ هزار متر مربع با حضور خیرین ، مسئولان بهداشت و سلامت شهرستان ری و شهردار کهریزک کلنگ زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا ، روز چهارشنبه این پروژه سلامت با حضور مسئولان شهری کلنگ زنی و با مشارکت مرکز خدمات جامع سلامت ، اداره اوقاف شهرستان ری، شهرداری کهریزک و خیرین بنام کشور راه اندازی خواهد شد.

مرکز خدمات جامع سلامت در کهریزک ری با مساحت ۵ هزار متر مربع کلنگ زنی شد

همچنین امروز ، مرکز خدمات جامع سلامت حضرت ابوالفضل بامتراژ یکهزار مترمربع توسط خیّرساز کلنگ زنی شد.

مرکز خدمات جامع سلامت در کهریزک ری با مساحت ۵ هزار متر مربع کلنگ زنی شد

ارائه خدمات پزشک عمومی، دندانپزشکی ، داروخانه، مامائی ، روانشناس و تغذیه در این مرکز بهداشتی

مصطفی امینی مدیر شبکه بهداشت شهرستان ری در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا گفت:این پروژه با مشارکت شهرداری کهریزک ، اداره اوقاف ری و فرد خیر در حال ساخت است .

وی خاطر نشان کردند: امیدواریم این پروژه در طی یک سال آینده ساخته و افتتاح گردد تامردم این منطقه بتوانند از تمامی خدمات و امکانات این مجموعه به صورت رایگان و دولتی استفاده نمایند.

امینی افزود: خدماتی که در این مجموعه ارائه می گردد نظیر پزشک عمومی، دندانپزشکی ، داروخانه، مامائی ، روانشناس و تغذیه و تمامی خدمات سطح یک به صورت رایگان و به صورت درجه یک صورت می گیرد.

بنای شهرداری کهریزک عدالت محوری در منطقه های کم برخوردار است

مرکز خدمات جامع سلامت در کهریزک ری با مساحت ۵ هزار متر مربع کلنگ زنی شد

علی کلهر شهردار کهریزک نیز در این مراسم گفت: بنای شهرداری عدالت محوری در این منطقه است.محله های کم برخوردار مانند امام حسن مجتبی ، صادق آباد و قاسم آباد باوجود درمانگاه ها فاقد یک مجموعه مجهز بودند.

وی افزود: خیرین محترم با همکاری اداره اوقاف و طبق توافقات با شهرداری منطقه و بنا به سرانه ای که به شهرداری واگذار می گردد و همچنین سهم اوقاف و شهرداری اقدام به واگذاری این پروژه به شبکه بهداشت ری نموده است.

کلهر ادامه داد: این پروژه با کمک و همکاری مدیر عامل شرکت سحر و ازخیرین بنام کشور انجام می گیرد.

مرکز خدمات جامع سلامت در کهریزک ری با مساحت ۵ هزار متر مربع کلنگ زنی شد

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵ هزار متر مربع و یکهزار متر زیر بنا در این منطقه با ۲۲ هزار نفر جمعیت تا شهریور ۱۴۰۳ احداث می گردد.

نظر شما