شناسهٔ خبر: 67381362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

«ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور» موضوع گالری شهری اصفهان شد

همزمان با آغاز دور دوم تبلیغات نامزدهای ریاست‌جمهوری، از بیست‌وسوم خرداد سال جاری شهروندان اصفهان در مجموعه گالری شهری «ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور» را به همت اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان در سطح این کلان‌شهر مشاهده می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، از اوایل خرداد سال جاری از طریق گالری شهری و فرهنگ‌سازی کار جمعی، فعالیت در رابطه با انتخابات توسط اداره توسعه فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان آغاز شده است.

این گالری تحت عنوان در کار جمعی طراحی شده است و مواردی در رابطه با فرهنگ‌سازی کار جمعی همچون «مسئولیت‌پذیر باشیم»، «ساز مخالف نزنیم»، «از رهبر گروه پیروی کنیم»، «خودخواه نباشیم» و به «قانون گروه پایبند باشیم» در سطح شهر اکران شد.

از بیست‌وسوم خرداد سال جاری و با آغاز دور دوم تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور در مجموعه گالری شهری نقش بست که در حال حاضر این بنرها سر چهارراه‌ها نصب شده است.

«ویژگی‌های یک رئیس‌جمهور» موضوع گالری شهری اصفهان شد

در ادامه گالری مترو که ۱۳ ایستگاه و واگن‌های قطار شهری را شامل می‌شود، با دو طرح منقش شد، همچنین مجموعه گالری بی‌آرتی که پس از حدود هشت سال مجدد احیا شده است، با همین موضوعات به چرخه محیطی تبلیغات شهر اصفهان اضافه شد.

در ۳۰ ایستگاه خط یک بی‌آرتی در مجموع ۶۰۰ پوستر با موضوعات فرهنگ شهروندی نصب می‌شود که مربوط به دور اول که ویژه انتخابات ریاست‌جمهوری است و از بیست‌ویکم خرداد آغاز شده است و تا جمعه، هشتم تیر این تبلیغات ادامه خواهد داشت و پس از آن و با توجه به فصل تابستان و اهمیت مصرف بهینه انرژی، طرح‌ها و تابلوها تغییر می‌کند.

نظر شما