شناسهٔ خبر: 67381282 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

سلسله نشست‌های «سینما رو به آینده» برگزار می‌شود/ بررسی راهکار‌ها و ایده‌های تازه برای مدیریت سینما

سلسله نشست‌های «سینما رو به آینده» به همت سازمان سینمایی سوره برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، در ادامه برگزاری سلسله نشست‌های بازخوانی مدیریت سینمای ایران پس از انقلاب که به همت سازمان سینمایی سوره برگزار شد، این سازمان بنا دارد در ادامه این مسیر، نشست ویژه «سینما رو به آینده» را به میزبانی امیر قادری طی چهار شب برگزار کند.

بدین ترتیب همزمان با روی کار آمدن دولت جدید و تغییرات احتمالی سیاست‌های سینمایی، سلسله نشست‌های «سینما رو به آینده» از ۱۰ تا ۱۳ تیرماه راس ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ در پردیس سینمایی آزادی برگزار می‌شود و قصد دارد با حضور سینماگران شاخص و اصحاب هنر و رسانه به واکاوی راهکار‌ها و ایده‌های تازه برای مدیریت سینما در آینده بپردازد.

در این نشست‌ها چهره‌هایی چون:

کمال تبریزی، ابوالحسن داوودی، فرزاد موتمن، محمدمهدی عسگرپور، سیدضیا هاشمی، منوچهر شاهسواری، بهروز افخمی، محمدحسین فرحبخش، محمدرضا عباسیان، هادی مقدم‌دوست، روح الله سهرابی، سیدمحمد حسینی، مهدی سجاده‌چی، حبیب ایل‌بیگی، سجاد نوروزی، امیررضا مافی، بابک خواجه پاشا، سعید رجبی فروتن و…. میزبان علاقه‌مندان به سینما خواهند شد.

دو دوره از این سلسله نشست‌های تخصصی با عنوان «بر سینمای ایران چه گذشت» با هدف واکاوی و مدیریت سینمای ایران در دهه ۶۰ و ۷۰ در پاییز سال گذشته با حضور چهره‌های مختلف برگزار شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما