شناسهٔ خبر: 67381257 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

مدیرکل آموزش‌های شهروندی خبر داد

حمل‌ونقل و ترافیک یکی از موضوعات اصلی در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران گفت: بحث حمل‌ونقل و ترافیک یکی از موضوعات اصلی ما در در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در سطح مناطق ۲۲ گانه است.

صاحب‌خبر -

مهدی امیری، مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهر بیان داشت: در خصوص فرهنگ ترافیک با سازمان زیباسازی تفاهم‌نامه منعقد شده است تا بتوانیم در سال جاری پویش‌های متعددی را در سطح شهر اکران کنیم.

وی تأکید کرد: موضوعات پسماند، حمل‌ونقل و ترافیک، آداب شهروندی و بحث ایمنی و مدیریت بحران به عنوان ۴ موضوع اصلی مورد توجه ما قرار گرفته است.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر جلسات تخصصی کارشناسی ما با سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و معاونت آموزش و پرورش برگزار شده است، گفت: اولویت‌های آموزشی و ماموریت‌های اصلی حوزه حمل‌ونقل و ترافیک احصا شده و در اختیار ما قرار گرفته است.

وی افزود: متناسب با موضوعات آموزشی اولویت‌دار سازمان حمل‌ونقل و ترافیک در حال تولید طرح‌های گرافیکی در بستر فضای مجازی و فضای حقیقی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت اکران‌های شهری و فضای مجازی به صورت هم‌زمان استفاده کنیم. همچنین در حال رایزنی هستیم تا تعدادی از برنامه‌ها را بتوانیم در قالب دوربین مخفی تولید کنیم تا به عنوان پویش اکران شوند.

مهدی امیری در ادامه مطرح کرد: با کانون پرورش فکری کودک و نوجوان نیز مذاکراتی انجام دادیم تا بتوانیم تعدادی از محصولات آموزشی را در قالب کتاب‌های شعر، داستان، نقاشی و حتی بازی طراحی کنیم. لذا قرارداد این امر به زودی منعقد خواهد شد. بخشی از محصولات با تعامل مشترک ما و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک به موضوع ترافیک اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: با سازمان صدا و سیما نیز در حال انجام هماهنگی‌های لازم هستیم تا بتوانیم تولیداتی در زمینه حمل و نقل و ترافیک داشته باشیم.

مدیرکل آموزش‌های شهروندی در ادامه گفت: بحث حمل‌ونقل و ترافیک یکی از موضوعات اصلی ما در در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در سطح مناطق ۲۲ گانه است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: همکاران ما در سازمان حمل و نقل و ترافیک، ظرفیت پارک‌های ترافیکی را دارند. از ظرفیت‌های بوستان‌ها و پارک‌های ترافیکی نیز برای آموزش شهروندان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما