شناسهٔ خبر: 67381146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار دزفول: صیانت از رای مردم تمام دغدغه متولیان انتخابات است

دزفول - ایرنا - فرماندار ویژه دزفول گفت: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و امن در دزفول فراهم شده و در این زمینه تمام تلاش متولیان انتخابات در شهرستان صیانت از رای مردم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، علیرضا خردمند روز چهارشنبه در شورای اداری دزفول در سالن همایش‌های مرکز تحقیقات کشاورزی صفی آباد دزفول،‌ با گرامیداشت چهلمین روز شهادت آیت الله رییسی افزود: نتیجه سه سال خدمات صادقانه آیت الله رییسی ختم به شهادت شد که این شهادت تایید کننده اخلاص و صداقت این شهید بزرگوار بود.

وی با بیان اینکه شهادت آیت الله رییسی انتظار از رییس جمهور آینده را افزایش داده است، ادامه داد: دوران مسوولیت شهید جمهور به دوره‌ای ماندگار در ایران اسلامی تبدیل شد.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: تمام متولیان برگزاری انتخابات پرشور در میدان حضور دارند و دستگاه‌های اجرایی، نظارتی، امنیتی و انتظامی در آمادگی کامل هستند.

وی با ابراز امیدواری برای انتخاب رییس جمهور اصلح با پشتوانه رای حداکثری مردم افزود: برگزاری انتخاباتی سالم، رقابتی، امن و حداکثری چهار اصل کلیدی است که به عنوان اولویت در دستور کار متولیان برگزاری انتخابات در دزفول به شمار می‌رود.

افزایش طلاق در دزفول نگران کننده است

خردمند با اشاره به راه اندازی مجتمع قضایی شهر صفی آباد دزفول گفت: بهره برداری از این مجتمع قضایی اقدامی ارزشمند برای بسط عدالت در این شهرستان و اقدامی ماندگار در کاهش ترددها و تسهیل دسترسی مردم به خدمات قضایی است.

وی خدمت به مردم را مهمترین دغدغه رییس جمهور شهید دانست و افزود: ایجاد مجتمع‌های قضایی در شهرستان، گامی مهم در خدمت به مردم و بسط عدالت در شهرستان است.

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: آمار رییس دادگستری دزفول در رشد چشمگیر طلاق در این شهرستان نگران کننده است و همه دستگاه‌های متولی کاهش این آمار، مسوولیت جدی دارند.

رییس جمهوری اصلح در تراز آیت الله رییسی انتخاب شود

امام جمعه دزفول نیز در این نشست با دعوت قشرهای مختلف جامعه به مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: امید است رییس جمهوری اصلح در تراز آیت الله رییسی و ادامه دهنده راه رییس جمهور شهید در هشتم تیر انتخاب شود.

حجت الاسلام و المسلمین مسعود بهرامپور، قوه قضاییه را بازوی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه دانست و افزود: قوه قضاییه پاسداشت خوبی‌ها و جلوگیری از بدی‌ها در جامعه است.

وی با تجلیل از خدمات مجاهدانه قضات و کارکنان دستگاه قضایی برای اقامه و گسترش عدل در جامعه ادامه داد: گرامیداشت یاد و نام شهدای قوه قضاییه به ویژه شهیدان آیت الله بهشتی و رییسی، پاسداشت عدالت در جامعه است.

امام جمعه دزفول توسعه مجتمع‌های قضایی در این شهرستان را اقدامی شایسته دانست و اظهارکرد: دزفول از نظر وسعت و پراکندگی بزرگترین شهرستان خوزستان است که توزیع عادلانه امکانات در این شهرستان اهمیت فراوان دارد.

به گزارش ایرنا، پس از نشست شورای اداری امروز دزفول، مجتمع قضایی شهر صفی آباد(ساختمان آیت الله شهید بهشتی) طی آیینی با حضور مسوولان دادگستری خوزستان و جمعی از مدیران شهرستان به بهره برداری رسید.

یکم تا هفتم تیر به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ نفر از یارانش به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

نظر شما