شناسهٔ خبر: 67381109 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

قرعه کشی میزگرد انتخاباتی در شبکه استانی دنا

مراسم قرعه کشی میزگرد تلویزیونی نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد. مراسم قرعه کشی میزگرد تلویزیونی نمایندگان نامزدهای ریاست جمهوری در صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛مدیرکل صدا و سیمای استان در این مراسم گفت: دیروز به شبکه های استانی اعلام شد میزگرد انتخاباتی با حضور نمایندگان نامزدها در همه استان ها برگزار شود.

امیر رئوف با اشاره به اینکه وحدت رویه ای در اجرای این میزگردها در همه استان ها وجود دارد گفت: این میزگرد انتخاباتی امروز (چهارشنبه 6 تیرماه) ساعت 16 به صورت زنده به روی آنتن می رود.

وی با تاکید بر اینکه مباحث قابل طرح در این میزگرد ناظر به مباحث و مسائل استانی خواهد بود افزود: محور های سوالات در سه حوزه سیاسی، شاخصه های فرهنگی و پیشنهادات و راهکارها برای رفع مشکلات معیشتی و اقتصادی می باشد.

مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: نمایندگان هر یک از نامزدهای ریاست جمهوری در استان در هر بخش 4 دقیقه فرصت دارند و در پایان به هر یک از افراد 5 دقیقه فرصت جمع بندی داده می شود.

رئوف با اشاره با اثرگذاری مناظرات در رسانه ملی افزود: مناظره های انتخاباتی به انتخاب بهتر مردم کمک می‌کند و مردم می‌توانند دیدگاه های مختلف نامزدها برای رفع دغدغه هایشان را در این مناظرات ببینند و نسبت به توانمندی نامزدهای انتخاباتی قضاوت کنند.

گفتنی است این مراسم با حضور قائمی نماینده هیئت نظارت بر انتخابات استان، انصاری مدیرکل سیاسی استانداری، رهبر نماینده دادستان استان و نمایندگان شش نامزد ریاست جمهوری برگزار شد که هر یک از این افراد به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

انتهای پیام 

نظر شما