شناسهٔ خبر: 67381107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بهاروند: برخی باشگاه‌ها به سازمان لیگ بدهکار هستند

تهران- ایرنا- رئیس سازمان لیگ در خصوص اعتراض برخی باشگاه‌ها در مورد تبلیغات محیطی گفت: ۵۰ درصد درآمدها به‌طور مساوی بین باشگاه‌ها تقسیم می‌شود و ۵۰ درصد دوم ۲ قسمت می‌شود. قسمت اول بر اساس رتبه‌ تیم‌هاست و قسمت دوم پخش تلویزیونی. نمی‌خواهم بگویم اما بعضی باشگاه‌ها به ما بدهکار هم هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ امروز (چهارشنبه) در حاشیه بازدید رئیس فدراسیون فوتبال از ورزشگاه تختی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این ورزشگاه شرایط خوبی دارد. ایراداتی هست که فکر می‌کنم تا شروع مسابقات برطرف شود. باشگاه‌ها اگر آماده باشند رقابت‌های لیگ از تاریخ ۲۵ مرداد آغاز خواهد شد.

وی در مورد تبلیغات محیطی و اعتراض باشگاه‌ها عنوان کرد: مدیران باشگاه‌ها هر دو سه ماه یک بار پرینت حساب و کتاب‌شان را می‌گیرند. دو جلسه نیز اخیرا برگزار کردیم و اسناد ارائه شده است. چیز مبهمی وجود ندارد و هیات‌های فوتبال و باشگاه‌ها می‌توانند به سازمان لیگ بیایند و مشاهده کنند. براساس دستورالعمل سازمان لیگ، باشگاه‌ها، هیات فوتبال و فدراسیون فوتبال درصدی دارند. کدام باشگاه گفته است من سهم نگرفته‌ام؟

رئیس سازمان لیگ در واکنش به ادعای باشگاه پرسپولیس که گفته پولی نگرفته عنوان کرد: بیایید و ببینید وضعیت مالی پرسپولیس با ما چگونه است.

بهاروند در خصوص اینکه باشگاه‌ها سهم یکسانی دارند و تفاوتی بین تیم قهرمان با آخر جدول نیست، گفت: این در دستورالعمل اشاره شده است. ۵۰ درصد درآمدها به‌طور مساوی بین باشگاه‌ها تقسیم می‌شود و ۵۰ درصد دوم ۲ قسمت می‌شود. قسمت اول بر اساس رتبه‌ تیم‌هاست و قسمت دوم پخش تلویزیونی. مدیران باشگاه پرسپولیس دو هفته پیش در سازمان لیگ حاضر شده بودند. نمی‌خواهم بگویم اما بعضی باشگاه‌ها بدهکار ما هم هستند.

وی در واکنش به افزایش حق عضویت بازیکنان در لیگ برتر اظهار داشت: این پول را ما نمی‌گیریم بلکه حق عضویت فدراسیون فوتبال است. این قانون تنها برای ایران نیست و در همه کشورها انجام می‌شود.

رئیس سازمان لیگ در مورد برگزاری مراسم بهترین‌های لیگ بیان کرد: بله مراسم بهترین‌ها هم داریم

بهاروند در پایان در خصوص اینکه آیا سوپرجام قبل از رقابت‌های لیگ برگزار خواهد شد یا نه گفت: احتمالا این مسابقه قبل از رقابت‌های لیگ برگزار شود.

نظر شما