شناسهٔ خبر: 67380978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۳۶۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی استان مرکزی در ساوه افتتاح شد

اراک - ایرنا - ۳۶۴ واحد مسکونی طرح نهضت ملی استان مرکزی، روز چهارشنبه همزمان با سراسر کشور به صورت ارتباط دورسخنی با حضور سرپرست ریاست جمهوری در ساوه افتتاح و به متقاضیان واگذار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی در حاشیه برگزاری این آیین گفت: ۹۴ واحد مسکونی روستایی نیز در سایر شهرهای استان مرکزی، امروز(چهارشنبه) افتتاح شد.

«علی‌اکبر اسدی» افزود: تسهیلات خودمالکی نیز به ۲ هزار و ۲۶۴ واحد مسکونی در استان مرکزی پرداخت شد تا مالکان در قالب پروژه شهرسازی به صورت شخصی اقدام به ساخت کنند.

وی بیان کرد: امید است تا پایان شهریورماه تعدادی طرح نهضت ملی در اراک و ساوه آماده و به متقاضیان واگذار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی درباره تعهد ساخت مسکن در استان مرکزی گفت: ۷۷ هزار واحد مسکونی تعهد استان در طول چهار سال است که ساخت ۲۳ هزار واحد آغاز، زمین برای ۵۰ هزار واحد مسکونی تامین شده و در بخش روستایی نیز برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکونی زمین تهیه شده است.

امروز همزمان با سراسر کشور ۶۶ هزار و ۷۹۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی افتتاح و ۵۱ هزار و ۷۴۰ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط واگذار شد.

۱۴۱ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در استان مرکزی ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۰ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند.

نظر شما