شناسهٔ خبر: 67380819 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی: اگر ائتلاف نکنیم، شکست می خوریم

محمدرضا میرشمسی، رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی از افزایش احتمال شکست نامزدهای جناح نیروهای انقلاب خبر داد. میرشمسی نوشته است: « نیروهای انقلاب بشدت نگرانند که تحلیل غلط آقایان منتج به پراکندگی در جبهه انقلاب گردد و این پیروزی را به شکست بدل نماید»

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمدرضا میرشمسی، رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی از افزایش احتمال شکست نامزدهای جناح نیروهای انقلاب خبر داد. میرشمسی نوشته است: « نیروهای انقلاب بشدت نگرانند که تحلیل غلط آقایان منتج به پراکندگی در جبهه انقلاب گردد و این پیروزی را به شکست بدل نماید»

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی نوشت: 

پیروزی در دست جبهه انقلاب است اگر به موقع و درست تصمیم بگیرد. نیروهای انقلاب بشدت نگرانند که تحلیل غلط آقایان منتج به پراکندگی در جبهه انقلاب گردد و این پیروزی را به شکست بدل نماید . همه ما باید این نهیب و هشدار ماندگار مولایمان امیرالمومنین را به خاطر داشته باشیم که فرمودند:  "بخدا سوگند! گمان دارم اینان قدرت را از شما بگیرند، زیرا آنان بر باطل خویش، وحدت دارند و شما در حق خود پراکنده اید، آنان از رهبر خود در مسیر باطل اطاعت می کنند و شما از رهبر خود در راه حق فرمان نمی برید".  لذا به خود و دیگر دوستان تاکید می‌کنم اگر میخواهیم قصه ما صحبت تاریخ نگردد همین الان وقت اقدام است و موقع تصمیم. و گرنه ....

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما