شناسهٔ خبر: 67380813 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه قم:

اعتماد به توانایی جوانان کشور، موجب درخشش ایران در عرصه های مختلف خواهد شد

سردار کبیری پور با اشاره به پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور گفت: ارتباط با بدنه علمی و دانشگاهی کشور و اعتماد به توانایی جوانان کشور، موجب درخشش ایران در عرصه های مختلف خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرمانده سپاه قم در ر رویداد 24 ساعته جام رسانه امید که صبح امروز در فرهنگسرای جوان آغاز شد، با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در عرصه ضرورت جهاد تبیین و امید آفرینی در کشور اظهار داشت:  به نظر ما هر فعالیتی که در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی انجام شود در حکم جهاد است.

وی افزود: رسانه ها می توانند در راستای جهاد تبیین گام های موثری برداشته و از ایجاد یأس و ناامیدی دشمنان در کشور به صورت هنرمندانه جلوگیری کنند.

جانشین فرمانده سپاه قم با اشاره به پیشرفت های دفاعی و نظامی کشور بیان داشت: وقتی این پیشرفت در کشور ایجاد شد که بدنه علمی و دانشگاهی کشور به نیاز دفاع ما افزوده شد و تولید هر قطعه از محصولات نظامی، از سوی مراکز و افراد علمی، مطالبه شد.

وی افزود: الحمدالله واحد‌های صنعتی و علمی استان قم در این عرصه درخشیدند و اقدامات تیمی گسترده و با کیفیتی در این حوزه انجام گرفت و بچه های دانشجویی استان که معتقد به توانمندی کشور و انقلاب اسلامی هستند در این حوزه گام های موثر و مفیدی برداشتند.

سردار کبیری پور خاطرنشان کرد: وقتی کشور ما در حوزه های حساس همچون نظامی، می‌تواند به مراکز علمی متصل شود، آیا در حوزه صنعت همچون ماشین سازی نمی توانیم به این افراد اعتماد کرده و موفقیت هایی کسب کنیم؟ 

جانشین فرمانده سپاه قم افزود: یکی از نقاط امیدآفرینی در کشور، وجود نیروهای با استعداد و عالمی است که در همه عرصه ها استعداد و توانایی دارند و امروز قدرت نقطه زنی ایران اسلامی از همه کشورها بالاتر است و این به دلیل اعتماد به استعدادها و توانایی های جوانان ایرانی داخل کشور است.

وی ساخت زیردریایی را پیشرفته ترین صنعت جهان عنوان و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی در عرصه ساخت زیردریایی موفقیت های بسیار خوبی کسب کرده و بسیاری از قطعات ساخت آن با اعتماد به جوانان بااستعداد کشور محقق شده است.

سردار کبیری پور بیان داشت: تولیدات نظامی علاوه براین که ایجاد قدرت می کند، می تواند در همه عرصه های صنعتی همچون خودرو، باتری و بسیاری از محصولات صنعتی نیز سرریز شود؛ چراکه فناوری نظامی پیچیده تر از دیگر صنایع است و چون به ۱۰۰ رسیدیم، ۹۰ هم در پیش ماست.

نظر شما