شناسهٔ خبر: 67380755 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۷ شعبه اخذ رأی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم در باشت تعیین شد

گچساران- ایرنا- فرماندار باشت گفت: ۴۷ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده‌ است.

صاحب‌خبر -

نادر گرامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد ۱۹ صندوق شهری و ۲۸ صندوق دیگر برای مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

وی تعداد صندوق‌های ثابت را ۱۹ مورد و سیار پیش‌بینی شده را ۲۸ مورد ذکر کرد.

گرامی اظهار کرد: مشارکت حداکثری، امنیت، سلامت، رقابت سالم، صیانت از آرا مردم و بی طرفی مجریان انتخابات از مهمترین برنامه دست‌اندرکاران انتخابات است.

فرماندار باشت گفت: بیش از یکهزارو ۲۰۰ نفر عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری درحوزه انتخابیه این شهرستان مشارکت دارند.

وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم با حضور و مشارکت گسترده مردم در این رویداد بزرگ سیاسی خبر داد و گفت: تمام اداره ها و نهادهای مرتبط با انتخابات شهرستان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور حداکثری مردم است.

گرامی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه انتخابات گفت: مردم در هشتم تیر سال جاری بار دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان خواهند داد که هنوز بر سر اعتقادات خود و ارزش‌های نظام هستند.

وی بربستر سازی برای مشارکت حداکثری، افزایش رضایتمندی مردم و قانون مداری تاکید کرد.

گرامی از رسانه های ارتباط جمعی خواست همه تلاش خود را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات بکار گیرند.

باشت دارای۲۷ روستای دارای دهیاری و ۳۶روستای دارای شورای اسلامی است و چهار دهستان با بیش از ۲۷هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما