شناسهٔ خبر: 67380405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه‌روزی شهید رئیسی را ادامه دهد

زهرا مرادی

استاندار کرمانشاه با دعوت از عموم مردم به مشارکت پرشور و آگاهانه در انتخابات، گفت: باید به کسی رای بدهیم که خط خدمت شبانه‌روزی و بی منت شهید آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

صاحب‌خبر -

 محمدطیب صحرایی، امروز(ششم تیر) در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت شهدای خدمت و شهدای هفتم تیر۱۳۶۰ که در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد، از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش به عنوان یک ضایعه بزرگ برای کشور یاد کرد و افزود: در ۴۰ روز گذشته یک امتحان بزرگ را سپری کردیم که به یاری خداوند و در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری این ملت و ممکلت بدون هیچ خدشه‌ای راه رشد و تعالی خود را ادامه داد.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی در دوران سه ساله ریاست جمهوری خود الگوی جدیدی از خدمتگزاری را به مردم معرفی کرد، افزود: شهید رئیسی راه و الگوی خدمت صادقانه به مردم را به ما نشان داد.

 استاندار کرمانشاه با بیان اینکه خدمت به مردم افتخار بزرگ شهید رئیسی بود، ابراز امیدواری کرد، جمعه پیش رو همگی به تاسی از تفکرات شهید رئیسی در انتخابات مشارکت کرده و چهره‌ای در تراز او را به عنوان رئیس جمهور انتخاب کنیم.

وی ادامه داد: باید این تکلیف مهم خود را با آگاهی و بصیرت انجام داده و به کسی رای بدهیم که شایسته عظمت و بزرگی ایران اسلامی بوده و خط خدمت شبانه روزی و بی منت آیت الله رئیسی را ادامه دهد.

وی با اشاره به آماده شدن استان برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: از همه مردم استان از هر قومیت، مذاهب و گرایش سیاسی دعوت می کنم با حضور پرشور و آگاهانه در انتخابات برای شکل گیری یک دولت قوی مشارکت داشته باشند.

در این مراسم کلیپی از خدمات شهید جمهور در استان به نمایش گذاشته شد.

 انتهای پیام
 

نظر شما