شناسهٔ خبر: 67379842 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

کشف ۱۴ کیلوگرم مواد روانگردان از مخفیگاه قاچاقچیان غرب پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد روانگردان در غرب پایتخت خبر داد و افزود: در این عملیات؛ ۱۴ کیلوگرم مواد توهم‌زا و روانگردان کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، سرهنگ حسین باباپور اعلام داشت: در راستای مبارزه قاطع و همه جانبه علیه قاچاقچیان و سوداگران مرگ و برخورد ویژه با عوامل و عناصراصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در پایتخت، ماموران عملیات ویژه این پلیس با انجام اقدامات پلیسی گسترده دریافتند ۲ تن از قاچاقچیان مواد روانگردان اقدام به توزیع گسترده مواد در مناطق غرب تهران می‌کنند.

وی افزود: از همین رو با گسترش چتر اطلاعاتی، فعالیت مجرمانه متهمان تحت رصد و پایش دقیق قرار گرفتند که در نهایت با رصد لحظه به لحظه فعالیت‌های متهمان، مخفیگاه و شیوه و شگرد آن‌ها مشخص و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به مخفیگاه آن‌ها اعزام شدند.

سرهنگ باباپور تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی هر ۲ متهم بازداشت و در مخفیگاه آن‌ها ۱۴ کیلوگرم مواد توهم‌زا و روانگردان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از دستگیری به پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب منتقل و پس از انجام تحقیقات تکمیلی و بازجویی‌های فنی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

انتهای پیام/

نظر شما