شناسهٔ خبر: 67379829 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تغییر موضع ناگهانی ترامپ در مورد بایدن

فارس

ترامپ در آستانه برگزاری اولین مناظره انتخاباتی‌اش با بایدن،‌ لحن صحبت‌های انتقادآمیزش را در مورد او تغییر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، در حالی که ترامپ ماه‌های بسیاری را صرف بیان این نکته کرده بود تا به رای‌دهندگان آمریکایی بفهماند که جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا فرد بی‌کفایتی است ،اکنون پیش از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی‌اش با بایدن لحن صحبت خود را به شدت تغییر داده و موضع‌گیری جدیدی را اتخاذ کرده است.

به گزارش ای‌بی‌سی نیوز، ترامپ در حالی که ماه‌های متوالی برای نشان‌دادن بایدن به عنوان فردی بی‌کفایت که حتی توان کنارهم قرار دادن دو جمله را هم ندارد، تلاش کرده بود، اکنون پیش از برگزاری اولین مناظره انتخاباتی‌اش با بایدن لحن صحبت‌هایش را تغییر داده است و از بایدن به عنوان یک فرد شایسته برای مناظره صحبت می‌کند.

وی در اظهارات جدیدی در مورد مناظره‌اش با بایدن عنوان کرد: فکر می‌کنم، بایدن یک فرد شایسته در مناظره است و من قصد این را ندارم که او را دست‌کم بگیرم.

اظهارات جدید ترامپ نشان‌دهنده تغییر موضع چشمگیر وی در مورد توصیفی است که وی از بایدن به عنوان رقیب انتخاباتی‌اش در ماه نوامبر سال جاری دارد.

این در حالی است که در اغلب سخنرانی‌هایش بایدن به عنوان فردی با ضریب هوشی بسیار پایین معرفی شده و از نگاه وی بدترین، بی‌کفایت‌ترین و فاسدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است. او حتی اکثر اوقات رفتار بایدن را طوری که انگار روی صحنه گم شده است، تقلید می‌کند.

به غیر از ترامپ، افراد دیگری هم از جریان حضور بایدن در مناظره دفاع کرده‌اند. در همین راستا، داگ بورگم، فرماندار داکوتای شمالی به عنوان یکی از متحدان ترامپ از نحوه مناظره بایدن حمایت کرده و بایدن را فردی توانمند خوانده است.

علاوه بر این، ترامپ به همراه کمپین انتخاباتی‌اش تاکنون حملات سنگینی علیه سی‌ان‌ان به عنوان مجری برگزاری اولین مناظره انجام داده و عنوان کرده‌اند، نمی‌تواند قضاوت منصفانه‌ای در جریان مناظره میان دو نامزد انتخاباتی داشته‌ باشد.

ترامپ تاکنون شکست خود از بایدن در جریان انتخابات سال ۲۰۲۰ را هم نپذیرفته است و همچنان ادعاهای نادرست خود را در باب تقلب در انتخابات آن سال تکرار می‌کند.

اولین مناظره میان بایدن و ترامپ روز پنج‌شنبه از سوی شبکه خبری سی‌ان‌ان‌ برگزار خواهد شد.

نظر شما